Mededeling

Collapse
No announcement yet.

einde seizoen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • einde seizoen

    zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

  • #2
    Als je een beedje oplet kun je al de nesten er gelijktijdig uithalen.

    Opmerking


    • #3
      Ik had te laat gezien dat de turquoisineparkieten en valkjes nog een nestje hadden...
      zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey rahoens
        Ik had te laat gezien dat de turquoisineparkieten en valkjes nog een nestje hadden...
        jeffrey je moet je vogels toch eens beter gaan opserveren, dan zie je wat je aan het doen bent.
        ik kan jou toch geen advies geven.

        succes

        Opmerking


        • #5
          tijdens de schoolperiode heb ik niet veel tijd om ze te observeren. Meestal geef ik gewoon eten, drinken. Op woensdag namiddag ben ik niet thuis , dus in het weekend snel de kooien kuisen en nesten checken maar vaak vergeet ik het op te schrijven
          zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

          Opmerking


          • #6
            Vogels hebben zorg nodig.
            Heb je niet de tijd om die te bieden?
            Stop er dan mee en ga postzegels verzamelen.
            http://michelsfotosite.weebly.com

            Opmerking


            • #7
              Ze krijgen de zorg die ze nodig hebben maar om ze echt te gaan bekijken heb ik de tijd soms niet (hangt af van hoelaat het donker wordt en de hoeveel huiswerk en lessen die ik heb). Stoppen met vogels doe ik zeker NIET!
              zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

              Opmerking


              • #8
                observeren van vogels is heel belangrijk
                ga je nog naar basis school of naar het voorgezet onderwijs
                als je op de basis zit kun je woensdag middag mooi een uurtje voor je vogels zitten en anders op zaterdag morgen

                mvg klaas

                ps voor de anderen

                vogels houden.........de ene is een hobby boertje (als ik het zo mag zeggen) en de andere is een gek die bijna elk uur met zijn vogels bezig is
                wat bedoel ik hiermee laat iedereen in zijn waarde
                Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey rahoens
                  Ze krijgen de zorg die ze nodig hebben maar om ze echt te gaan bekijken heb ik de tijd soms niet (hangt af van hoelaat het donker wordt en de hoeveel huiswerk en lessen die ik heb). Stoppen met vogels doe ik zeker NIET!
                  Dan moet ik je toch als nog aanspreken vind ik.
                  Ik heb al zo'n 8 jaar vogels. En zit nu nog op school. Een HBO opleiding, en heb vorig jaar mijn Havo diploma gehaald maar de zorg voor mijn vogels gaat toch echt door. En huiswerk maken kun je ook in het donker, vogels observeren en verzorgen niet. Dus een betere volgorde zou dan zijn, als je thuis komt uit school eerst de aandacht naar je dieren en dan de aandacht naar je huiswerk. Ook als je pas om 5 of 6 uur uit school bent. Want dat ben ik ook vaak.
                  Werk je voor school ook nog eens een stuk efficienter want je kunt je veel beter concentreren als je eerst een uurtje wat anders hebt gedaan...

                  Als je de volgende keer nesten gaat weghalen, controleer dan eerst alles voor je begint met opruimen.. De kans dat het nu fout gaat is goed aanwezig, als je nu vogels gaat uitvangen geef je de ouders ook een hoop stress. Het is nu kiezen tussen twee kwaden....

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Danielle1
                    Dan moet ik je toch als nog aanspreken vind ik.
                    Ik heb al zo'n 8 jaar vogels. En zit nu nog op school. Een HBO opleiding, en heb vorig jaar mijn Havo diploma gehaald maar de zorg voor mijn vogels gaat toch echt door. En huiswerk maken kun je ook in het donker, vogels observeren en verzorgen niet. Dus een betere volgorde zou dan zijn, als je thuis komt uit school eerst de aandacht naar je dieren en dan de aandacht naar je huiswerk. Ook als je pas om 5 of 6 uur uit school bent. Want dat ben ik ook vaak.
                    Werk je voor school ook nog eens een stuk efficienter want je kunt je veel beter concentreren als je eerst een uurtje wat anders hebt gedaan...

                    Als je de volgende keer nesten gaat weghalen, controleer dan eerst alles voor je begint met opruimen.. De kans dat het nu fout gaat is goed aanwezig, als je nu vogels gaat uitvangen geef je de ouders ook een hoop stress. Het is nu kiezen tussen twee kwaden....

                    in principe ben ik het helemaal met je eens maar .........hoe stimuleren zijn ouders hem gaan ze er boven op zitten om hem te laten voeren observeren etc tijd te nemen voor zijn vogels(geldt trouwen voor elk dier)
                    ik ben wel gestimuleerd en dat heeft zijn uitwerking gehad dus hopelijk gebeurt dat hier ook helaas zijn er te veel ouders die ze maar achter de games etc laten

                    mvg klaas

                    ps ik weet zijn leeftijd dus niet......?
                    Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

                    Opmerking


                    • #11
                      zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

                      Opmerking


                      • #12

                        Opmerking


                        • #13
                          Zoveel dieren heb ik ook weeral niet hoor, maar als je bijna dagelijks al minstens 1u30 tot 2u met muziek bezig bent en je dan nog eens dagelijks eens 1 uur moet thuis spelen + huiswerk en lessen. Veel tijd schiet er niet meer over hoor
                          zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

                          Opmerking


                          • #14
                            Bij veel mensen zal het observeren tijdens het verzorgen gebeuren.
                            Lang niet iedereen heeft tijd om dagelijks voor zijn kooi(en) te gaan zitten.
                            Daar lijden de vogels niks mee.
                            Er zijn ook mensen die moeten werken ,of zoals jeffrey gewoon naar school gaan en huiswerk maken.

                            Opmerking


                            • #15

                              Opmerking

                              Working...
                              X