Mededeling

Collapse
No announcement yet.

48e Nationale Tentoonstelling te Leeuwarden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • 48e Nationale Tentoonstelling te Leeuwarden

    Schrijf nu in voor de 48e Nationale Tentoonstelling van Natuurzang, welke gehouden wordt van 18 oktober t/m 22 oktober 2011
    in het AOC (Agrarisch Opleidings Centrum) te Leeuwarden.

    Kampioensprijzen voor kanaries, tropen en kromsnavels in enkelingen, stellen en stammen.
    Verder voor alle vogels van 90 pnt en hoger een prijs.
    Bij inzenden van 10 vogels en meer gratis catalogus.
    Jeugdleden 50 % korting bij deelname, verkoopklasse aanwezig.
    Voor reglementen en inschrijfformulier, zie onze website:



    De inschrijving sluit 4 oktober 2011, deelnemers van voorgaande 4 jaar krijgen automatisch een inschrijfformulier thuis gestuurd.

    gr.
    Hans.
    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
    Schrijf nu in voor de 48e Nationale Tentoonstelling van Natuurzang, welke gehouden wordt van 18 oktober t/m 22 oktober 2011
    in het AOC (Agrarisch Opleidings Centrum) te Leeuwarden.

    Kampioensprijzen voor kanaries, tropen en kromsnavels in enkelingen, stellen en stammen.
    Verder voor alle vogels van 90 pnt en hoger een prijs.
    Bij inzenden van 10 vogels en meer gratis catalogus.
    Jeugdleden 50 % korting bij deelname, verkoopklasse aanwezig.
    Voor reglementen en inschrijfformulier, zie onze website:



    De inschrijving sluit 4 oktober 2011, deelnemers van voorgaande 4 jaar krijgen automatisch een inschrijfformulier thuis gestuurd.

    gr.
    Hans.
    Wordt die Tentoonstelling altijd zo vroeg gehouden,Hans?

    Zelf vang ik mijn Spaanse Timbrado's eerst in oktober uit.
    Vr.groeten van
    Antoni





    homepage:
    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

    Opmerking


    • #3
      Jawel, ik ben ik 1970 lid geworden en ook in die tijd werd de TT altijd in de laatste of voorlaatste week in oktober gehouden.
      Zeker vroeg, maar dat mag voor kanariekwekers toch geen beletsel zijn om in te zenden, temeer omdat ook de kanaries 2 jaar mogen worden ingezonden.
      En aan kanariekwekers hebben we nooit gebrek gehad. In de jaren '80 hebben we TT's gehad met ruim 1800 vogels waarvan zo'n 1100 kanaries.
      Tegenwoordig hebben we duidelijk minder maar we slagen er toch elk jaar weer in om een mooie show neer te zetten!
      Zang hebben we al jaren niet meer; het is net of de zangkwekers in het noorden zijn uitgestorven.

      gr
      Hans.
      Tomorrow is the first day of the rest of your life...

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
        Jawel, ik ben ik 1970 lid geworden en ook in die tijd werd de TT altijd in de laatste of voorlaatste week in oktober gehouden.
        Zeker vroeg, maar dat mag voor kanariekwekers toch geen beletsel zijn om in te zenden, temeer omdat ook de kanaries 2 jaar mogen worden ingezonden.
        En aan kanariekwekers hebben we nooit gebrek gehad. In de jaren '80 hebben we TT's gehad met ruim 1800 vogels waarvan zo'n 1100 kanaries.
        Tegenwoordig hebben we duidelijk minder maar we slagen er toch elk jaar weer in om een mooie show neer te zetten!
        Zang hebben we al jaren niet meer; het is net of de zangkwekers in het noorden zijn uitgestorven.

        gr
        Hans.
        Misschien wordt zang niet gevraagd,Hans.
        Kennelijk wil men die ook niet hebben.
        Zangkanaries komen n.l. eerst goed op zang in december/januari.
        Vr.groeten van
        Antoni





        homepage:
        http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

        Opmerking

        Working...
        X