PDA

Bekijk Volledige Versie : dit filmpje kwam ik tegen .. wat een kleine kooitjes!

jeffrey siemerink
08-09-2011, 00:22
tjonge jonge ik kwam dit filmpje tegen en zag dat deze 2 vogeltje in piep maar dan ook piep kleine kooitjes zaten , waar zal het goed voor wezen??
ze hebben trouwens ook geen eten en water kijk zelf maar op 1:10 - http://www.youtube.com/watch?v=an1CxkCWzFk&feature=related

ele
08-09-2011, 00:33
dit filmpje kwam ik tegen .. wat een kleine kooitjes!

--------------------------------------------------------------------------------

tjonge jonge ik kwam dit filmpje tegen en zag dat deze 2 vogeltje in piep maar dan ook piep kleine kooitjes zaten , waar zal het goed voor wezen??
ze hebben trouwens ook geen eten en water kijk zelf maar op 1:10 - http://www.youtube.com/watch?v=an1Cx...eature=relatedBoefje, je hebt goed opgelet. Mijn complimenten daarvoor.

Dit lijken vangkooien te zijn, het is in vele, zichzelf beschaafd noemende, landen een verboden praktijk om vogels uit de natuur te vangen.
Dus bij wet verboden.

jeffrey siemerink
08-09-2011, 00:44
ja ik was kwam een filmpje tegen over het vangen van putters en toen ik verder klikte kwam ik deze tegen, het lijkt mij persoonlijk dat de beestjes in dat kleine kooitje vel in de zon het nog geen dag uithouden. ik denk zet het eens op het cafe mischien weet iemand het.

ele
08-09-2011, 00:46
ja ik was kwam een filmpje tegen over het vangen van putters en toen ik verder klikte kwam ik deze tegen, het lijkt mij persoonlijk dat de beestjes in dat kleine kooitje vel in de zon het nog geen dag uithouden. ik denk zet het eens op het cafe mischien weet iemand het.

Ik vermoed dat deze misdadiger trots was op zijn vangst en dit aan iedereen wilde laten zien.

jeffrey siemerink
08-09-2011, 00:50
mooi dan ... sommige mensen tonen zelf hun bewijs materiaal al:p tegenwoordig is het eerst waar de politie gaat kijken :facebook,hyves, windowslive messenger, youtube ..alleen al omdat mensen met hun eigen fouten dom tekoop gaan lopen.

zijn trouwens wel mooie vogeltjes wat zullen het zijn? een soort sijs?

ele
08-09-2011, 01:17
mooi dan ... sommige mensen tonen zelf hun bewijs materiaal al tegenwoordig is het eerst waar de politie gaat kijken :facebook,hyves, windowslive messenger, youtube ..alleen al omdat mensen met hun eigen fouten dom tekoop gaan lopen.

zijn trouwens wel mooie vogeltjes wat zullen het zijn? een soort sijs?

Ik zou het niet weten Jeffrey.

Maar mijn vraag aan jou is wel of je de spreekwoordelijke http://img198.imageshack.us/img198/5383/kaimooky.jpg iets voorzichter wilt laten lopen!

bvd.

populier
08-09-2011, 08:18
Dat zijn idd. vangkooitjes.

jeffrey siemerink
08-09-2011, 13:03
Ik zou het niet weten Jeffrey.

Maar mijn vraag aan jou is wel of je de spreekwoordelijke http://img198.imageshack.us/img198/5383/kaimooky.jpg iets voorzichter wilt laten lopen!

bvd.
huh die snap ik niet , is dit serieuse zaak of is dit gein?? als het serieus is wil je het dan even duidelijk vertalen alstublieft?:p :p want ik zie een plaatje van een olifant , dus is het of je de spreekwoordelijke >olifant< iets voorzichter wilt laten lopen??

winterkoning
08-09-2011, 13:27
hahahahahahahahaha puzzelen jeffrey

gr

jeffrey siemerink
08-09-2011, 13:38
ja tjonge jonge en ik puzzel al zoveel thuis! haha:p :p is er geen hulplijn beschikbaar?

RobK
08-09-2011, 14:00
Met een gemiddelde hoeveelheid "algemene vorming" kan je weten dat er een spreekwoord is waarin 'n olifant voorkomt. Misschien kunnen we het je gemakkelijker maken door een porseleinkast in te zetten.

Anyway Jeffrey, het is ten alle tijde een goede aanrader om niet als een olifant door de spreekwoordelijke porseleinkast te trompettéren.

De Oostenrijkers zeggen wel eens; don't push your luck!

Groet maar weer,

Rob.

jeffrey siemerink
08-09-2011, 14:24
pff bij mij houd het op, hier ben ik dus totaal niet goed in.:D

ik zal het echt niet weten.

jeffrey siemerink
08-09-2011, 14:25

Groet maar weer,

Rob.

hmm iets van ''trek je zelf niet voor '' ofzo?

winterkoning
08-09-2011, 15:03
hahahaha puzzelen kan tie niet maar google vast wel ?

hulp lijn heeft tie niet nodig ,hij hoeft het alleen maar op te zoeken.

toch weer gelachen vandaag.
gr

HenkvdMeer
08-09-2011, 16:44

he, spreken ze daar ook al engels ?? :rolleyes:
Wat veranderd de wereld toch snel he :D

RobK
08-09-2011, 18:01
In Oostenrijk spreken ze heel veel talen, Oostenrijks, Engelrijks, Duitsrijks, Italiaansrijks, Frankrijks. Toffe gasten daar hoor :D . Ja, de lui zijn niet op hun Oostenrijkse mondje gevallen................

Groet,

Rob.

jeffrey siemerink
08-09-2011, 23:21
hahahaha puzzelen kan tie niet maar google vast wel ?

hulp lijn heeft tie niet nodig ,hij hoeft het alleen maar op te zoeken.

toch weer gelachen vandaag.
gr

het geluk kan je niet op!

Troetelduifje
11-11-2011, 16:21
Don't push your luck betekent dat je niet te ver moet gaan.
dat je niet moet uitproberen hoever je geluk reikt/ rekt.

Dat iemand inderdaad zo stom is om zijn illegale vangst te laten zien verbaasd mij niets: mensen weten de meeste tijd niet waar ze mee bezig zijn op internet en zetten alles er maar op zonder erbij na te denken dat vanaf dat moment de hele wereld mee kan kijken.

Zet je een blunder op facebook, twitter of hyves? rare foto's van jezelf? onzedelijke foto's of wat dan ook?
vergeet je volgende sollicitatiegesprek dan maar.
Zet je gevaarlijke stunts op internet? vergeet je verzekering maar, of uitbetaling van claims.

We klagen allemaal als onze privacy wordt verstoord, maar zijn stom genoeg om elk detail ervan open en bloot op internet te zetten. En beveiligingen op sites... die zijn handig te omzeilen, als je écht ergens naar op zoek bent. Vraag maar aan die lui die laatst facebook en digiD hebben gehackt.