PDA

Bekijk Volledige Versie : website maken

jeffrey rahoens
29-08-2011, 08:50
Ik ben voor het eerst een website aan het maken over mijn vogels. Ik hoop zo de mensen in te kunnen inlichten als ik mijn vogels aanbied en ook zodat ik mijn vogels aan andere hobbyfokkers of gewoon mensen die een diertje willen kan kwijt geraken tegen democratische prijzen ipv in de dierenwinkel. Hebben jullie tips en/of advies? Ik hoor het graag van jullie!
Dit is de site: http://www.wix.com/jeffreyrahoens/birdhouse
Momenteel is de voorpagina er nog alleen maar, de volgende thema's moeten er zeker op komen:
-voorstelling
-onze dieren met daarin de foto's en koppeltjes die ik heb
-geboren
-te koop
-verzorging
-gastenboek
Hebben jullie nog ideeen of kritiek. Ik hoor het graag mensen

Henk3
29-08-2011, 09:34
De voorpagina ziet er netjes uit hoor.

jeffrey rahoens
29-08-2011, 12:26
Bedankt, ik moet nog even nadenken over wat ik allemaal op mijn site ga zetten en dan moet ik de pagina's beginnen te maken

fredssite.nl
29-08-2011, 20:55
Hallo Jeffrey,

Wees voorzichtig met allerlei lettertypes, het wordt gauw te druk en moeilijk leesbaar en dan gaan de bezoeker je site verlaten en komen niet weer.
Dus pas op met sierletters. Als je de kop met sierletters doet dan moet je de rest met een andere rustige lettertype doen, bijv. Arial
Succes ermee

Mijn websites:

www.fredssite.nl
www.devogelvriendroden.nl

jeffrey rahoens
05-01-2012, 16:08
Het heeft een hele tijd stilgelegen met mijn website maar deze vakantie ben ik er terug een hele tijd aan bezig geweest, dit is het resultaat:
http://www.wix.com/jeffreyrahoens/birdhouse

Ik heb aan de 4 laatste thema's gewerkt.
Ik heb ook al de pagina's gemaakt voor de verschillende kleuren kanaries om over kleur/soort iets te zeggen over zou ik beter 1 pagina maken voor alle kleuren?

K@rin
05-01-2012, 18:38
Ik heb ook al de pagina's gemaakt voor de verschillende kleuren kanaries om over kleur/soort iets te zeggen over zou ik beter 1 pagina maken voor alle kleuren?

Ik heb/kweek zelf geen kanaries maar zou het persoonlijk wel prettig vinden de verschillende kleuren apart te zien op de site.

jeffrey rahoens
05-01-2012, 19:26
Bedankt k@rin.

Hansko
07-01-2012, 11:20
Als ik een tip mag geven zou ik een aparte foto pagina maken.
Dan wordt je menu lijst niet zo lang.
Op die pagina kun je weer sub menu´s maken met verschillende foto´s.
Ik ben zelf ook met een site bezig ligt nu ook even stil.
Zie maar eens onder mijn handtekening.
Verder een mooi begin dat zeker

loodje
09-01-2012, 12:24
Een mooi begin Jeffrey

Dukovink1
09-01-2012, 18:19
Ik heb ook een site gemaakt heb er erg mijn best op gedaan. Zoek alleen nog leden.
http://spotvogel.forum2go.nl/

timvanzelst
11-01-2012, 00:03
Hallo,

Ik zal me eerst even voorstellen.
Mijn naam is Tim van Zelst Ik ben een vogel liefhebber uit Voorhout.

Waarom dit bericht?
Graag wil ik u op de hoogte brengen van mijn website.
www.vogelplus.nl

Wat is het doel van deze website.
Het doel van deze website is het samenbrengen van vogel kwekers en hobby kwekers woonachtig in en rond de Bollenstreek.

Waarom deze website?
1. Om vogels te kweken heb je op de eerste plaats natuurlijk vogels nodig.
Waar koop ik deze juist in de winkel of via Marktplaats.
Nu heb ik ontdekt dat hier wat nadelen aanzitten zo is in de winkel de prijs vaak hoger dan op Marktplaats.
Maar wanneer ik op Marktplaats zoek kom ik vaak advertenties tegen ver buiten de Bollenstreek.
Daarom kunnen mensen uit de bollenstreek vanaf nu hun vogels ook aanbieden via deze website.

2. Ook stel ik een pagina beschikbaar waar u ruimte krijgt voor een reclame banner.

3. Weet u leuke evenementen in of rond om de Bollenstreek wat te maken heeft met vogels laat het mij weten dan zal ik hier melding van maken.

Mijn vraag aan u?
Vraag 1:
Graag zou ik u willen uitnodigen om eens een kijkje te nemen op mijn website.
Via deze weg wil ik ook vragen of u interesse heeft om de vogels die u wilt verkopen aan te bieden op mijn website.
Heeft u een vogel of vogelspullen in de aanbieding of zoekt u er eentje registreer je zelf een plaats een advertentie.

Vraag 2:
Wil u ook vragen of u een Link van mijn website op u website wilt plaatsen.
In ruil hiervoor zal ik een link van u website ook in mijn website verwerken.

Vraag 3:
Omdat dit een website is die nog in de kinderschoenen staat wil ik graag weten wat u er van vind en of u nog verbeterpunten ziet . Deze punten kunt u sturen naar info@vogelplus.nl

krien
11-01-2012, 00:21
Gaat een beetje op stalken lijken Tim, ik heb nav van enkele advertenties zo al een mailtje of 5 van je gekregen.

casehulsebosch
11-01-2012, 01:23
Tim kent natuurlijk wel zijn aardrijkskunde. De Bollenstreek is toch het gebied tussen Haarlem en Leiden en daar zit jij ook tussen Krien;)

En stalking op onze leeftijd? Je zou je vereerd moeten voelen.

Het mooie van computers dat je mensen makkelijk kan weren en hun je de mailtjes per direct in de prullenbak kan doen belanden.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

Parkietenbak
11-01-2012, 20:51
Ik heb ook een site gemaakt heb er erg mijn best op gedaan. Zoek alleen nog leden.
http://spotvogel.forum2go.nl/

Is eigenlijk toch hetzelfde als dit hier? Beetje overbodig lijkt me, of ik moet iets gemist hebben op je site.....

Nadeel van internet is dat alles verspreid is, 1 overzichtelijk forum mbt vogelhouderij is wat mij betreft het beste...

Maar toch succes met 't werven van leden

jeffrey rahoens
11-01-2012, 22:47
Ik ben het eens met parkietenbak

claudiajacky
12-01-2012, 23:22
Als ik je een tip mag geven...

Neem een betaalde website, deze heb je al voor 15 euro per jaar.
Het nadeel van de gratis website's is de reclame en spam.
Als ik nog eens iets wil nalezen is dat lastig, want ik kan je domeinnaam niet onthouden omdat hij zo lang is.
Neem bijv. iets van www.jeffreykanarie.nl (is een voorbeeld)

Verder vind ik hem wel mooi hoor, en de informatie is voor mij fijn, ik weet namelijk niks af van kanarie's dus zo leer ik toch wat bij :)

Groetjes Claudia

Animal
12-01-2012, 23:53
Als ik nog eens iets wil nalezen is dat lastig, want ik kan je domeinnaam niet onthouden omdat hij zo lang is.

Zet belangrijke of interessante website's bij je "favorieten"

claudiajacky
13-01-2012, 23:57
Zet belangrijke of interessante website's bij je "favorieten"
Dat snap ik....
Maar als ik jeffrey bijvoorbeeld ergens tegen kom, en het gepsrek komt op vogels, en hij zegt, o ja moet je eens op mijn website kijken, en dan die hele url. Dat bedoel ik. Dat is te omslachtig, een website hoeft totaal niet duur te zijn, maar het wordt ietsje meer "eigen"

Overigens is het een tip, je kan er wat mee doen, of niet. De keus is aan diegene die het leest.

jeffrey rahoens
14-01-2012, 00:05
Je kan zoals vele vogelkwekers een visitekaartje en daar kan je dan ook de url op vermelden

claudiajacky
14-01-2012, 21:40
Dit is de site: http://www.wix.com/jeffreyrahoens/birdhouse
Hebben jullie nog ideeen of kritiek. Ik hoor het graag mensen

Je vroeg om ideeen of kritiek, ik heb een tip gegeven, je moet zelf weten wat je ermee doet.

kris79
14-01-2012, 22:02
Hallo Dukovink

heb net op de link geklikt van je site, ziet er een mooi vogelforum uit, hopelijk wordt het binnenkort druk bekeken, en kunnen er toffe intressante items en reacties geplaatst worden, dus wil hier even zeggen dat ik me dadelijk zal aanmelden als kris79(indien mogelijk)
Succes met de verdere uitbouw!

mvg
kris

Dukovink1
15-01-2012, 18:13
Bedankt! Zijn er nog meer vrijwilligers?. Haha

kris79
16-01-2012, 20:38
Hey Dukovink

Ja zou mooi zijn he, op 1 dag het aantal reeds verdubbeld, als dat zo nog enkele dagen, weken zou kunnen doorgaan, dan weet je binnenkort wel wat te doen he, door iedereen een welkomsprive berichtje te sturen, en het reilen en zeilen van het forum in het oog te houden.
Ps; kan zijn dat ik er naast zie, maar denk niet dat jij jezelf eigenlijk al hebt voorgesteld op je site, dat is toch iets wat je zeker niet mag vergeten he!
Verder wens ik je bijzonder veel succes met het enorm goed gestructureerde forum, en degene die er gisteren reeds zijn bijgekomen zijn niet van de minste hoor, zijn er zeker bij die het forum erg intressant nog kunnen maken!

Dus iedereen die nieuwsgierig is geworden, ga je zeker inschrijven hoor!

mvg
kris

Dukovink1
16-01-2012, 22:21
ja ben ook super blij met ze:p
en inderdaad moet ik mezelf nog even voorstellen ik ga het nu doen;)