Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lookpoeder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • lookpoeder

    om bloedluis te voorkomen geef ik om de dag lookpoeder in het drink en badwater. ik doe 1/4 koffielepel op 2 liter water,is dat te veel want ik vind dat het water nogal straf ruikt en komt het na bepaalde tijd niet slecht. elke keer ik eraan ruik vind ik het meer ruiken.heeft iemand hier ervaring mee,graag enkele tips . dank,dirk

  • #2
    koffie lepel de kleine bedoel je of de grotere ?? maar om de dag is alteveel
    je kunt ook lookpoeder in warm water oplossen fles mee vullen en je kooien mee inspuiten heb idee dat je last hebt van bloedluis .
    teveel knoflook aan de vogels geven kan ook een overdosis zijn en dat is niet goed
    ik geef ze 2 keer per week knoflook in het water meer niet een mespuntje op 2 liter water
    en spuit om andere keer een keer met mite killer spuitbus en ander week opgelost knoflook in water spuit ik de kooien in al zie ik geen bloedluis toch blijf ik spuiten .

    Opmerking


    • #3
      knoflook

      hallo natuurkweker,
      dank u voor uw reactie, zal te veel gebruiken.ik dacht al........zo stinken dat kan niet goed zijn.ook gebruik ik mite killer als de kweekbakken leeg zijn en vooral home shield omdat dat een natuurlijk produkt is en ook op de vogels mag spuiten.was wel nodig want het viel op dat de vogels zich te veel aan het pikken waren, de eerste kanarie dat ik uitnam zat op de buik en onder de vleugels zwart van de luis. zo doe ik hetzelfde(preventief) bij mijn goulds.
      bedankt,mvgrts dirk

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door kanariepietje0
        de eerste kanarie dat ik uitnam zat op de buik en onder de vleugels zwart van de luis.
        Msschien iets minder op de motor rijden en wat meer de hokken kuizen?
        Groeten Michael

        https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

        Opmerking

        Working...
        X