PDA

Bekijk Volledige Versie : vogels aankopen

jeffrey rahoens
13-08-2011, 14:24
Hallo,
Kan iemand mij hier zeggen hoeveel ik moet betalen op de beurzen voor de volgende vogels en hoeveel de maximum ook is om eraan te geven?
-turquoisinnepop voor op zo een man:15157
kan op zo een man alleen maar een pop van dezelfde mutatie of kunnen er ook nog andere op?
-een engelse parkiet, pop
-valkparkieten mannen en poppen, liefst ook verschillende mutaties maar maakt niet uit welke
-witte en rode kanaries, pop
-glosterkanaries, koppel
-rood met wit mozaïk kanaries, koppel
-timbrado's, koppel
Ik ga niet alle vogels die ik hierboven heb vermeld kopen maar ik zou graag de prijs weten en eventueel ofdat de kanariesoorten die ik vernoem goed kweken, dat zal veel doen aan mijn keuze doen en de rest zie ik op de beurzen wel, hoe ze eruit zien,...
Heeft iemand soms een idee voor een koppel grote parkieten voor bij valkparkieten?

Alvast bedankt

jeffrey rahoens
14-08-2011, 21:38
Echt niemand? :confused:

Animal
14-08-2011, 22:33
Waarom valkparkieten ?? die kweekje zelf.

jeffrey rahoens
14-08-2011, 22:34
Omdat ik dan nieuw bloed zou hebben en dat lijkt me toch eens goed

Animal
15-08-2011, 10:51
Omdat ik dan nieuw bloed zou hebben en dat lijkt me toch eens goed

Dan kun je toch gewoon een of meerdere ruilen ,daar waar je altijd je jonge naar toe brengt.

Ben86
15-08-2011, 11:03
Je kan inderdaad naar je vaste contacten gaan. Ik zelf vind het juist leuk
om naar iemand te gaan die ik eigenlijk niet ken en wel wetend dat hij mooie vogels heeft.
Dat uitzoeken of diegene mooie vogels heeft doe ik door foto's van de betreffende vogels te vragen.
Dus wel naar iemand thuis een echte liefhebber. Ik sta elke keer weer te kijken hoe
iemand zijn vogels houd en probeer altijd weer iets nieuws mee te pikken.
Dit is heel leerzaam en je houd er hele leuke contacten aan over.
Een beurs is toch altijd minder persoonlijk als je niet oplet is hij alweer met een
ander bezig om zijn andere vogels te verkopen en je weet nooit wat je heb of waar het vandaan komt.
Hoe ze gehouden zijn. Wat voor voer etc. etc.

gr. Ben

jeffrey rahoens
15-08-2011, 14:04
De plannen zijn volledig omgeslaan, daarnet was ik die man tegengekomen die mijn jonge valkjes uit het nest koopt, hij gaat stoppen wegens gezondheidsproblen, dus van de plannen komt niets meer inhuis, minder vogels in de volières om plaats te maken voor de jongen. Ik ga mijn slechtere koppels verkopen en ik kan van hem goede koppels krijgen. Die turquoisinnes gaan er denk ik niet meer komen, de engelse parkieten ook niet, en van dat koppel grote parkieten komt helemaal niets in huis. Kunnen jullie mij misschien zeggen hoeveel koppels valkparkieten ik in een volière van 3,80 meter lang, 2,5 breedt, en 2 hoog kan zetten?