Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Making Off | fotokooi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • The Making Off | fotokooi

    Om de liefhebbers een beetje te enthousiasmeren;

    Bijgaand 'the making off | fotokooi, een animatiefilmpje van de bouw van de kooi.
    Tevens voor diegene die eens willen zien hoe e.e.a. in Sketchup in zijn werk gaat is de animatie te volgen als 'gebeurtenis' op het scherm.

    Klik op onderstaande afbeelding en het filmpje gaat spelen.
    Klik in het scherm op 'beeldscherm rechtsonder voor full screen'
    met esc kom je weer terug.

    Veel plezier!


    Peer


  • #2
    mooi om dat eens te zien

    Opmerking


    • #3
      Finally the master at work

      Maar wat ik er uit begrijp is dat je nu de voor getekende elementen (scenes) in elkaar monteerd?

      Ik zou ook graag nog eens zien hoe je bijvoorbeeld een zandlade tekent, maar dat zal waarschijnlijk niet te filmen zijn?

      Bedankt om ons een kijkje te geven in Skectup Pro.
      Groeten Michael

      https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

      Opmerking


      • #4
        Duidelijk verhaal.

        Opmerking


        • #5
          zandlade.....

          Oorspronkelijk geplaatst door populier

          Maar wat ik er uit begrijp is dat je nu de voor getekende elementen (scenes) in elkaar monteerd?

          Ik zou ook graag nog eens zien hoe je bijvoorbeeld een zandlade tekent, maar dat zal waarschijnlijk niet te filmen zijn?

          Ik heb idd in het filmpje eerst de hele tekening gemaakt en daarna van elk onderdeel een scene. Dit doe je eigenlijk door van de complete kooi elke keer een onderdeel te 'verbergen' tot je niets meer hebt en dan 'draai' je het filmpje van achter naar voren. Da's natuurlijk in een notedop...maar daar komt het wel op neer.

          Zandlade....

          Bijgaand op verzoek voor jou Populier....20 broedkooien in 6 min 52.
          (ik denk dat ik het nog wel sneller kan maar dan moet ik eerst oefenen... )

          n.b. gaat ff niet om het ontwerp maar om hoe het getekend wordt, he!

          Wel ff het beeld op fullscreen zetten! (rechts onder!!)


          Bijgevoegde Bestanden

          Opmerking


          • #6
            Tof, ja dat bedoel ik nou, zo kan men zien hoeveel werk het is om "even" een broedkooi tekening in elkaar te draaien ondanks dat je bepaalde eerder gemaakte dingen uit een "laatje" kan halen. Zoals de voorfrontjes enz.

            Maar het tekenen opzich daar was ik nou nieuwsgierig naar, maar nu weet ik het. Ik heb zelf grafische opleidingen en scholing gehad, maar dat ging nog met buisjes pennen

            Ik had nog een vraag, dit filmpje wat je gemaakt heb, hierbij zie je jouw bureaublad van je computer geheel in beeld? je ziet dit ook vaak bij tutorials op youtube, is daar een programmaatje voor of zo? Hoe doe je dat?

            Hartelijk dank voor de demo tekening, nu heb ik het eens gezien hoe je die mooie tekeningen maakt.
            Groeten Michael

            https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

            Opmerking


            • #7
              aanrader!

              Oorspronkelijk geplaatst door populier

              Ik had nog een vraag, dit filmpje wat je gemaakt heb, hierbij zie je jouw bureaublad van je computer geheel in beeld? je ziet dit ook vaak bij tutorials op youtube, is daar een programmaatje voor of zo? Hoe doe je dat?
              Ik doe dat met Camstudio, een absolute aanrader, geweldig eenvoudig (gratis) programma. Ideaal om mensen iets uit te leggen als er iets met computer is of zo.

              Zeker downloaden!

              Peer

              Opmerking


              • #8
                Wederom

                Inderdaad de meester aan het werk. Gaaf en mooi gedaan.
                mvg Gerard 6

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door peerpm
                  Ik doe dat met Camstudio, een absolute aanrader, geweldig eenvoudig (gratis) programma. Ideaal om mensen iets uit te leggen als er iets met computer is of zo.

                  Zeker downloaden!

                  Peer
                  Super, zal ik zeker doen bedankt.
                  Groeten Michael

                  https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                  Opmerking

                  Working...
                  X