Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rode masker bij putters

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • rode masker bij putters

    Hallo wie weet hoe ik op een natuurlijke manier het rode masker van mijn putters mooi donkerrood kan krijgen ze zijn nu meer oranjerood.
    ik heb laats een putter bij gekocht en deze had een zeer mooi donkerrood masker wat voor zaad en of voeding heeft daar invloed op


    gr.Adje

  • #2
    Met Teunisbloemzaad krijg je ze weer mooi rood.

    Alleen is het beter in September de planten zelf te oogsten, en onrijp aanbieden.

    Het losse zaad is ook te koop in de winkel maar, ik heb het idee dat onrijp beter is.
    Groeten Michael

    https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door adje
      Hallo wie weet hoe ik op een natuurlijke manier het rode masker van mijn putters mooi donkerrood kan krijgen ze zijn nu meer oranjerood.
      ik heb laats een putter bij gekocht en deze had een zeer mooi donkerrood masker wat voor zaad en of voeding heeft daar invloed op


      gr.Adje
      Dit hangt af van ondersoort van kleine putters .

      Je hebt de oranje rode , rode , bordeaux en in marokko en algerije vind je de charbonneret ( bordeau tot bijna zwart ) ...

      Waarscheinlijk zal je dit indd ook wel zelf beetje kunnen bij manipuleren aan de hand van onkruidzaad .

      Opmerking


      • #4
        Door rozzebottelzaad te kopen en dit in een koffiemolen te malen dit vermengen met een klein beetje eivoer en alle kleuren komen mooier naar voren. In een tijdsbestek van 3 tot 4 weken kun je dan al verschil zien met vogels die het wel opnemen (krijgen) en die het niet krijgen. Vogels kun je het het beste geven tijdens de rui, heb het zelf uitgeprobeerd met vogels die al uitgeruid waren en doe het nu al jaren zo succes ermee.

        Opmerking

        Working...
        X