Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verlichting in broedhokken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • verlichting in broedhokken

    ik wil jullie bedanken voor jullie reactie die ik gekregen heb want ik heb gemerkt dat ze langer in de rui zitten vanwegen de niet genoeg lichtinval in de broedkooien groeten louis

  • #2
    kweekkooi goulds 40-40-40.

    ik zit met een klein problempje wie kan voor mij oplossen.
    wie heeft er ervaring met kweken met goulds in een kooi van 40-40-40.
    ik weet van vele dat je het beter in een kooi van 80-40-40 moet doen zeg men
    waarom vraag ik dat ik heb 6 kooien van 80-40-40 in elk kooi 1 koppel.
    nu krijg ik een koppel gele goulds van iemand maar ik heb nog maar 1 kooi van 40-40-40 zou ik ze alleen voor de kweek daar in kunnen doen .
    misschien vinden jullie mijn een zeur met die vragen .
    maar ik wil het ook graag goed doen.
    vriendelijke groeten alweer louis.

    Opmerking


    • #3
      Kun je niet?

      Tijdelijk van een kooi van 80 en die van 40 twee stuks maken dan van 60 cm?

      Peer

      Opmerking


      • #4
        ik vind 40 -40 kooien niet geschikt voor goulds minimaal 60
        ik kweek in 80 bij 50 hoog 40 diep
        bedenk eens als je jongen hebt en je krijgt er 5 -6 op stok hebben die dan nog plaats op de stok te gaan zitten
        nou nee niet echt

        Opmerking


        • #5
          kweekkooi goulds 40-40-40.

          Oorspronkelijk geplaatst door peerpm
          Tijdelijk van een kooi van 80 en die van 40 twee stuks maken dan van 60 cm?

          Peer
          sorry dat ik zo laat ben met mij reactie die oplossing van jou vind ik een hele goede bedankt hiervoor louis.

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door peerpm
            Tijdelijk van een kooi van 80 en die van 40 twee stuks maken dan van 60 cm?

            Peer
            hallo peer.
            hier een reactie op jou voorstel.
            het is zo ik heb een kooi van 120 cm lang dus 3x40 cm.
            heb ik een koppel goulds in 80 cm gedaan dus hou ik 40 cm over.
            maar ik wist niet of je wel of niet een koppel in 40 cm kan houden.
            en daarom vind ik het idee van jou een goede oplossing.
            hartelijke bedankt louis bosman.

            Opmerking


            • #7
              Als je nu al te weinig ruimte hebt ,,waar denk je straks je jonge vogels te laten.
              Een kooi van 60 cm is ook nog te klein.

              Opmerking


              • #8
                Goulds horen gewoon een kooi te krijgen van min. 80x40x40
                Groeten Michael

                https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Animal
                  Als je nu al te weinig ruimte hebt ,,waar denk je straks je jonge vogels te laten.
                  Een kooi van 60 cm is ook nog te klein.
                  als je ze in een kooi van 60 doet en je zou jongen krijgen blijven ze er toch maar 2 of 3 weken in en als ze zelfstandig eten gaan ze in de grote binnen voliere ok 80cm is beter hellemaal met je eens maar als oplossing is toch zo slecht toch niet graag jou reactie hier op groeten louis

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Bosman
                    als je ze in een kooi van 60 doet en je zou jongen krijgen blijven ze er toch maar 2 of 3 weken in en als ze zelfstandig eten gaan ze in de grote binnen voliere ok 80cm is beter hellemaal met je eens maar als oplossing is toch zo slecht toch niet graag jou reactie hier op groeten louis
                    Ik heb enkele jaren gelden 2 kooien gekocht van 60 cm ,maar er heeft nog geen vogel in gezeten ,want ik vind ze echt veel te klein.Misschien dat er ooit een zieke vogel tijdelijk in komt of dat ze als vervoerskooi worden gebruikt
                    Jonge vogels zijn niet na 2 weken zelfstandig ,en dan zitten ze er toch met 4 of mischien wel met 6 in. Ik kweek liever in een vollierre.
                    Ook leren jonge vogels in zo'n kooi slecht vliegen.
                    Voor kleine knaagdieren zoals hamsters en gerbils wordt al als minimale kooi maat 60x40x40 aanbevolen ,,en die beesjes vliegen zelfs niet !

                    Opmerking

                    Working...
                    X