Mededeling

Collapse
No announcement yet.

moerasspirea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • moerasspirea

    hallo heeft er iemand ervaring met moerasspirea en hoe gebruiken jullie het en weet er iemand iets over moerasspirea geven in thee vorm

  • #2
    Waarom zouw je iets gaan gebruiken waar je zelf ook niks van weet ?
    Als het te koop is er vast een gebruiksaanwijzing bij ,,of als je het van iemand hebt gehoord kan hij je ook vast vertellen hoe je het kunt gebruiken en of het misschien ook ergens goed voor is.

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Animal
      Waarom zouw je iets gaan gebruiken waar je zelf ook niks van weet ?
      Als het te koop is er vast een gebruiksaanwijzing bij ,,of als je het van iemand hebt gehoord kan hij je ook vast vertellen hoe je het kunt gebruiken en of het misschien ook ergens goed voor is.
      Wat gaan we weer kort door de bocht.
      Niet alles hoef je te kopen of zou je hoeven kopen(sorry zouw)

      Moerasspirea(Filipendula ulmaria) omstreeks augustus oogsten als ze uitgebloeid is en in bossen ophangen in de voliere,evt ook te drogen voor wintergebruik.
      Is in trek bij div wildzang als putters,sijzen,goudvinken maar ook cini's kwartels en fazanten en kardinalen,zomaar een aantal.

      Maken van thee met gedroogde bloemen,helpt tegen koorts en zou reuma verlichten of dit zo is geen idee altijd navragen bij een homeopaat of reform huis.
      Ik zou het bij de zaden houden voor de vogels in de ruitijd.
      Dit is overgenomen uit onkruiden,zaden en bessen van Alois van Mingeroet dus niet van mij zelf.
      Ik geef het ook bij tijd en wijle en de vogels zijn er gek mee en ze hebben ook wat te doen wat ook goed voor ze is.
      Mvg,
      Kingfisher.

      Opmerking


      • #4
        moerasspirea

        dus na dat ik het getrokken heb mag ik het drek aan de vogels geven ?

        Opmerking


        • #5
          Tomorrow is the first day of the rest of your life...

          Opmerking

          Working...
          X