Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grote Beurs Zwolle! 24 September.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Grote Beurs Zwolle! 24 September.

    grote beurs in zwolle 24 september!!

    ijsselhallen zwolle intree 6 euro als het goed is. kinderen gratis.
    ze komen uit italie,duitsland,engeland,belgie,nederland.

    wie gaat ook naar deze beurs??

    ik woon zelf namelijk in zwolle en ben er nog nooit geweest..

    hoe is het hier , valt er te onderthandelen? goede prijzen voor vogels?

    ik hoor graag van jullie!

  • #2
    ik vind zwolle en ramp veel te druk en te duur ik kom er al een paar jaar niet meer

    Opmerking


    • #3
      mvg Gerard 6

      Opmerking


      • #4
        oo dan is het anders , dan dat ik er van verwachte.

        omdat ik in zwolle woon dacht ik van dan koop ik daar mijn vogels... ik heb heel veel op internet gekeken meer alles is verderden dan 40 km rijden voor een spannetje.. waar kopen jullie altijd jullie vogels inplaats van een grote beurz?

        Opmerking


        • #5
          ik op een kleine beurs of bij de kweker zelf heb wel wat adressen doe maar even een pb

          Opmerking


          • #6
            ontvangen?

            Opmerking


            • #7
              zeker je hebt als het goed is al een mail terug

              Opmerking


              • #8

                Opmerking


                • #9
                  oo oke , ja ik ben toch vanplan er heen te gaan om gewoon even een kijkje te nemen , ik denk dat ik 150/200 euro mee neem om even te kijken wat er allemaal is als ik er dan zeker van ben om iets te kopen heb ik altijd geld achter de hand.

                  het lijkt me zowieso een mooie beleefenis..

                  ik ben voornamelijk op zoek naar kapoets,mozambique,mex. roodmus, timborado,waterslager witstuitbarmsijsen, ehhhm ja distelvinken.
                  dit is zoon beetje het soort waar ik achteraanzit. voor een redelijke prijs.

                  maarja you will never know. ik wil het toch een keer mee maken.

                  gaan er nog meer mensen ??? geef even een sijntje

                  Opmerking


                  • #10
                    zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

                    Opmerking


                    • #11
                      beurs

                      je kan voor het bedrag dat je uit wil geven veel beter naar een kweker thuis gaan, de meeste vogels die jij wil kopen zijn stress gevoelig en hebben dus door aan geboden te worden op een beurs al een hoop stress mee gemaakt bovendien kunnen die vogels duurder uit vallen dan wanneer je ze thuis koopt bij de kweker.

                      Opmerking


                      • #12
                        oooja .. ja dat benik ook van plan. ik ben bang dat het daar aardig in de prijzen gaat lopen.

                        Opmerking


                        • #13
                          Je kan daar ook kwekers uit de buurt ontmoeten en hun kaartje vragen
                          zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

                          Opmerking


                          • #14
                            Ja oke ik ga er toch zowieso heen. Ik ha hier in de buurt al een paar roodmussen en kneutjes enz gezien op mplaats

                            Opmerking


                            • #15
                              Als je van Zwolle bent zou het zonde zijn om niet te gaan. Zelf moet ik er een goede 300 km voor rijden, maar dit heb ik er graag voor over.
                              Je moet er niet absoluut vogels gaan kopen doch als je vogels vind die je aanstaan zou ik ze dadelijk kopen. Uit ondervinding weet ik dat je meestal geen tweede kans krijg om ze te kopen want in de meeste gevallen zijn ze al verkocht aan een ander.
                              Het is trouwens al een hele opgaaf om alles eenmaal te zien. Er staan namelijk zoveel standen waar je praktisch alles op vogelgebied kunt aanschouwen. Ook dit is Zwolle en hoort erbij.
                              Het aanbod aan vogels is gewoon geweldig en iedere keer zit er hier of daar iets verrassend tussen.
                              Natuurlijk zit er kaft onder het koren, maar dat heb je overal, aan jou de keus.
                              Dus als ik van jou was, zou ik zeker gaan. Al koop je er helemaal niets ik denk niet dat je er spijt van zal hebben.

                              Opmerking

                              Working...
                              X