Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sportieve vogel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • sportieve vogel

    hoi iedereen, ik ben david en ben 15 jaar. ik zou het leuk vinden een niet al te groot, duur volgeltje te nemen maar ik weet niet welke. ik heb nu een aantal keer een kleine gierzwaluw van dicht bij gezien (leefde nog maar kon niet vliegen) en deze beestjes vind ik wel leuk alleen is het verboden om deze dieren te houden. nu zou ik graag een leuk beestje willen die ook een beetje roof achtig eruit ziet, maar niet groot is en ook tam te maken is.
    die kleine gierzwaluwtjes kont je gewoon vast pakken. ze beten wel (je voelde bijna niks, het is dat je het zag) maar dat was omdat hij dacht dat je vingers eten waren, als hij eten op had deed hij niks.
    maar weet iemand wat voor vogel ook zo iets is, een beetje sportief.
    niet te groot. en wat voor benodigheden heb ik dan nog extra nodig: wat voor voer, kooi ect ect

    mvg david

  • #2

    Opmerking


    • #3
      nou, ik zou een torenvalk wel leuk vinden. maar ik denk dat als ik zo'n soort beest neem ik iets ouder moet zijn en ook wat meer tijd moet hebben: dus als ik van school af ben.
      en een gierzwaluw is redelijk klein en eet alleen maar insecten, dus als je die gaat vergelijken is het eigelijk geen roofvogel zijn. het is alleen dat hij wel een beetje een rooflook heeft.
      als een gierzwaluw meer ontwikkelde poten had en niet verboden was zou dit de perfecte vogel zijn.
      maar ik denk dat ik idd maar eerst even ga rond zoeken misschien dan zo'n zelfde iets vind.

      mvg david

      Opmerking


      • #4

        Opmerking

        Working...
        X