Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vogel gevonden

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Vogel gevonden

    Beste mensen, ik was over het straat aan het lopen richting mijn auto van mijn vriendin. Op straat zag ik een klein in elkaar gedoken vogeltje zitten dat amper responsief was. In diezelfde straat worden er massaal grote werken gedaan met grote kranen en dergelijke, en er is geen stukje groen in de omgeving te zien. Misschien tegen beter weten in kon ik het toch niet laten dit vogeltje aan zijn lot over te laten. Na opzoekwerk blijkt het een jong te zijn van een boomklever. Deze zit al volledig in de veren, maar wat ik zelf raar vond is dat ik hem wel kan voeden en hij dit vrijwel meteen accepteerde. Ik dacht dat zo een oud jong nooit van een 'vreemd' wezen voedsel zou accepteren. Nu zit ik wel met enkele vragen:
    -Kan ik hieromtrent iemand contacteren zodat zij hier verder voor kunnen zorgen?
    - Zou ik hem zelf proberen opvoeden? Ik heb de tijd om hem elk uur te voederen, dus dat is op zich geen probleem en ik heb al wat ervaring met handopfok. Kan deze hierna gewoon terug vrij gelaten worden?

    Momenteel meng ik ook wat antibiotica bij zijn water.
    Graag raad, mvg,Ben

  • #2
    natuurhulpcentrum in de buurt contacteren
    zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

    Opmerking


    • #3
      Om onnodige en ongewenste discussies te voorkomen sluit ik dit onderwerp.

      Opmerking

      Working...
      X