Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rotterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Rotterdam

    Ik las dat Rotterdam uitgeroepen was tot meest onveilige gemeente.
    De vraag die dan direct bij mij opborreld is , komt dit ondanks "onze" Antoni, of mede dankzij hem?

  • #2
    Lol, als die gaat verhuizen zal het een stuk schelen denk ik.
    Groeten Michael

    https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

    Opmerking


    • #3
      Antoni

      Ik ga voor een ondubbelzinnig "ondanks". Ik zie in Antoni en zijn berichten een positieve waarde. Dat Rotterdam daar blijkbaar niet goed mee omgaat zegt dan meer over Rotterdam dan over Antoni. Nee hoor, in Almere istie welkom!

      Groet,

      Rob.

      Opmerking


      • #4
        Een echte Rotterdammer verlaat z'n stekkie niet..... Niet dan, ja toch?
        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door krien
          Ik las dat Rotterdam uitgeroepen was tot meest onveilige gemeente.
          De vraag die dan direct bij mij opborreld is , komt dit ondanks "onze" Antoni, of mede dankzij hem?
          Je moet niet alles geloven wat in de krant staat Krien.
          Vr.groeten van
          Antoni





          homepage:
          http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door populier
            Lol, als die gaat verhuizen zal het een stuk schelen denk ik.
            Ja,ja. Lach er maar om.
            Ben gewoon een steunpilaar in deze stad van noeste arbeid,waar het hart
            in WO 2 is weggebombardeerd.
            Helaas zijn nu ook de vogelverenigingen verdwenen.
            Vr.groeten van
            Antoni





            homepage:
            http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door RobK
              Ik ga voor een ondubbelzinnig "ondanks". Ik zie in Antoni en zijn berichten een positieve waarde. Dat Rotterdam daar blijkbaar niet goed mee omgaat zegt dan meer over Rotterdam dan over Antoni. Nee hoor, in Almere istie welkom!

              Groet,

              Rob.

              "Een echte Rotterdammer verlaat z'n stekkie niet..... Niet dan, ja toch?"



              Ware vrienden.
              Moge dat duidelijk zijn.
              Vr.groeten van
              Antoni





              homepage:
              http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

              Opmerking


              • #8
                Sja Antoni, bij ons in Katwijk en ook in Leerdam, waar ik ook lid ben is er niemand bereid de taak van voorzitter op zich te nemen, zo gaat het straks ook ter ziele.

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door krien
                  Sja Antoni, bij ons in Katwijk en ook in Leerdam, waar ik ook lid ben is er niemand bereid de taak van voorzitter op zich te nemen, zo gaat het straks ook ter ziele.
                  Is dat niets voor jou,Krien.
                  Voorzitter van de vereniging in Katwijk.
                  Volgens mij ben jij daar geknipt voor. Jong en enthousiast.

                  Kaartjes laten drukken: President of the Catwice Waterslager Society.
                  Vr.groeten van
                  Antoni





                  homepage:
                  http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                  Opmerking


                  • #10
                    Ik kan de meeste vergaderingen l niet aflopen, daar ik altijd net op die tijdstippen moet (mag?) werken.
                    IK neem al zeker 14 dagen op voor alle vogelbusiness, ik wil nog een paar dagen overhouden voor mijn gezin etc.
                    Buiten dat mis ik ook de orginisatorische kwaliteiten en mis af en toe ook de fantasie om steeds maar met weer iets nieuws te (moeten?) komen.
                    Nee, er zijn genoeg andere mensen die daar meer voor geschikt zijn, helaas willen die de benodigde tijd er niet meer in steken, jammer.

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
                      Helaas zijn nu ook de vogelverenigingen verdwenen.
                      Sorry Antoni maar ik ken nog minstens 3 Rotterdamse verenigingen.
                      mvrgr

                      Piet

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Piet
                        Sorry Antoni maar ik ken nog minstens 3 Rotterdamse verenigingen.
                        Rotterdamse Verenigingen,ja. Maar vogelverenigingen?
                        1 Harzer vereniging met een paar leden "Feijenoord"Samen de Federatie van Harzerkwekers. Dan een vereniging in Spijkenisse
                        (hoofdmoot kleurkanaries,geen zang).
                        In Rotterdam ken ik er verder niet.
                        Rechtermaasoever helemaal niets. De laatste de Kralingse Vogelvereniging,
                        waarvan ik ook nog lid ben geweest.
                        De Nachtegaal op de Linker Maasoever is al lang ter ziele.
                        Meer weet ik niet,Piet.
                        Vr.groeten van
                        Antoni





                        homepage:
                        http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
                          Rotterdamse Verenigingen,ja. Maar vogelverenigingen?
                          1 Harzer vereniging met een paar leden "Feijenoord"Samen de Federatie van Harzerkwekers. Dan een vereniging in Spijkenisse
                          (hoofdmoot kleurkanaries,geen zang).
                          In Rotterdam ken ik er verder niet.
                          Rechtermaasoever helemaal niets. De laatste de Kralingse Vogelvereniging,
                          waarvan ik ook nog lid ben geweest.
                          De Nachtegaal op de Linker Maasoever is al lang ter ziele.
                          Meer weet ik niet,Piet.
                          De Kralingse vogelvereniging is gefuseerd met Vogels & Vriendschap en die club heet nu Rijnmond. Verder is er ook op Zuid nog de Kroonvink, volgens mij bestaat Rovevo nog steeds en dan is er nog een afdeling van de Algemene bond Kanaria. Dat maakt dus vier. Het is dus minder dramatisch dan je denkt.
                          mvrgr

                          Piet

                          Opmerking


                          • #15
                            Oorspronkelijk geplaatst door Piet
                            De Kralingse vogelvereniging is gefuseerd met Vogels & Vriendschap en die club heet nu Rijnmond. Verder is er ook op Zuid nog de Kroonvink, volgens mij bestaat Rovevo nog steeds en dan is er nog een afdeling van de Algemene bond Kanaria. Dat maakt dus vier. Het is dus minder dramatisch dan je denkt.


                            Ik vind het toch wel dramatisch,Piet, als je moet gaan zoeken of er ueberhaupt nog een vogelvereniging is. Door allerlei fusies probeert men hier en daar de broek op te houden.
                            Destijds heb ik telefonisch contact gehad met diverse personen en van o.a.
                            de secretaris van Rijnmond vernam ik,dat die op Spijkenisse zitten.
                            Rijnmond omvat meer dan Rotterdam. Zangkanaries niet welkom ofschoon ze er prat op gaan ALLE hoofgroepen te vertegenwoordigen.
                            Hoeveel leden De Kroonvink heeft weet ik niet,maar het was niet DE vereniging op Zuid.
                            Waaruit Rovevo is ontstaan daarvan heb ik geen idee,maar ik lees ,dat ze hun clubhuis in Rotterdam-Alexander hebben.
                            Kanaria 1 -aangesloten bij de ANBvV- de Bond voor de zangkanarieliefhebbers- geen zangkanaries gevraagd.

                            En dat is het dan.

                            Hoe het ook zij. Grote armoede voor een stad als Rotterdam,waarbij ook nog eens komt,dat de kanaries uit de eerste Hoofdgroepen in die enkele
                            vereniging niet welkom zijn.
                            Vr.groeten van
                            Antoni





                            homepage:
                            http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                            Opmerking

                            Working...
                            X