Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nutribird A21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Nutribird A21

    Weet iemand de doseringen van dit voer? Ik gebruik het om een Bergparkiet te voeren maar kan nergens iets vinden over de hoeveelheid die gegeven mag worden. In principe blijft hij eten, ik kan moeilijk het diertje steeds maximaal volproppen dit is niet de bedoeling neem ik aan?

    Hij is nu 5 weken oud en krijgt 3x daags 10ml nutribird A21, gezien de vogel groeit neemt ook het voer volume toe neem ik aan. De vraag is nu, is er een soort schema om te volgen of gaat dit allemaal op gevoel?

    ik heb al uren zitten googlen maar kan niet echt wat bruikbaars vinden!

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Rick76
    Weet iemand de doseringen van dit voer? Ik gebruik het om een Bergparkiet te voeren maar kan nergens iets vinden over de hoeveelheid die gegeven mag worden. In principe blijft hij eten, ik kan moeilijk het diertje steeds maximaal volproppen dit is niet de bedoeling neem ik aan?

    Hij is nu 5 weken oud en krijgt 3x daags 10ml nutribird A21, gezien de vogel groeit neemt ook het voer volume toe neem ik aan. De vraag is nu, is er een soort schema om te volgen of gaat dit allemaal op gevoel?

    ik heb al uren zitten googlen maar kan niet echt wat bruikbaars vinden!
    Deze vraag had je toch al gesteld, even geduld, er komt vast wel een antwoord.
    Groetjes Esther

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Bentley
      Deze vraag had je toch al gesteld, even geduld, er komt vast wel een antwoord.
      Klopt maar dacht zet hem even in het goede sub-forum omdat misschien niet iedereen het andere bericht leest

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Rick76
        Klopt maar dacht zet hem even in het goede sub-forum omdat misschien niet iedereen het andere bericht leest
        Alles komt automatisch bij de nieuwe berichten terecht, en ik denk dat de meeste vaste leden hier wel de nieuwe berichten lezen.
        Groetjes Esther

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Bentley
          Alles komt automatisch bij de nieuwe berichten terecht, en ik denk dat de meeste vaste leden hier wel de nieuwe berichten lezen.
          Oke ik wacht af

          Opmerking


          • #6
            er zit als het goed is een briefje bij waarop dat staat.
            bij mij wel iig.

            m.v.g.
            Lars Lambooij
            manager bij een speech :
            vorig jaar stonden we op het randje van de afgrond,
            maar sindsdien hebben we een grote stap voorwaarts gemaakt.

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Rick76
              Weet iemand de doseringen van dit voer? Ik gebruik het om een Bergparkiet te voeren maar kan nergens iets vinden over de hoeveelheid die gegeven mag worden. In principe blijft hij eten, ik kan moeilijk het diertje steeds maximaal volproppen dit is niet de bedoeling neem ik aan?

              Hij is nu 5 weken oud en krijgt 3x daags 10ml nutribird A21, gezien de vogel groeit neemt ook het voer volume toe neem ik aan. De vraag is nu, is er een soort schema om te volgen of gaat dit allemaal op gevoel?

              ik heb al uren zitten googlen maar kan niet echt wat bruikbaars vinden!
              Er zit een gebruiksaanwijzing bij de verpakking maar ik doe altijd 1 afgestreken schep poeder op 2 schepjes kokend water dit goed door roeren tot een mooi papje.
              Je moet eigenlijk gaan minderen zodat je de vogel dwing om zaad en trosgierst te gaan eten, als je hem geen honger laat krijgen gaat hij dit nooit eten.
              Kan je hem bij andere parkieten in een vlucht doen aldoende leert men en als je dan zelf 3 keer per dag hem pap nog even blijf geven zal je zien dat hij steeds eerder vol raak doordat hij al andere zaad ed geeeten heeft.

              Opmerking

              Working...
              X