Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voeding nachtegalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Voeding nachtegalen


  • #2
    Hallo Jeroen. Ik weet niet of die ouwe knarren hier op het forum weer in herhaling willen vallen maar er staat ontzettend veel op dit forum over deze vogel.
    Effe zoeken dus en neem er maar een uurtje of wat voor uit want er staat genoeg.

    Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

    Opmerking


    • #3
      Ik moet zeggen, ik heb al een tijdje gezocht hoor. Want ik wilde niet graag een vraag stellen die al was geweest. Maar ik ga nog wel even verder zoeken dan. Ach, oude knarren...mij hoor je het niet zeggen

      Opmerking


      • #4
        Veel lees plezier Jeroen. Is mijn favourite vogel. En natuurlijk moet je alles lekker doorlezen en de broedstemming niet alleen in het voer zoeken.

        Success ermee.

        Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

        Opmerking


        • #5
          Je hebt gelijk...vandaag begon het mannetje (en ook het vrouwtje) met het tillen van kleine takjes. Ze hebben nog geen idee waar naartoe, maar ik juich hun idee erg toe .

          Opmerking


          • #6
            ze kunnen echt enorm lang blijven slepen hoor. Succes en geduld

            Opmerking


            • #7
              he jeroen ik zauw als eerste die meelwormen vervangen voor buffeloo wormen en of wasmoten
              omdat ze agrecief worden daar van en de man dan steeds achter de pop aan blijft vangen en dan gaan ze nooit over tot broede suc6 er mee

              Opmerking

              Working...
              X