Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Diefstal!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Diefstal!

    Diefstal baardmannetjes
    Vannacht gestolen 4 koppels baardmannetjes en 3 jongen (panurus biarmicus )
    Alle eigen kweek geringd 8297
    bijzonder kenmerk 1 man met witte stuit
    graag contact opnemen
    als deze baardmannen worden aangeboden
    HOGE BELONING
    Ton Albers
    Heuvelstraat 29
    6604 AG
    Wijchen
    Tel. 0246417744

  • #2
    Hoop dat je snel iets hoort, krijg altijd een heel naar gevoel als je weer leest dat er vogels gestolen zijn.
    Sterkte
    Groetjes Esther

    Opmerking


    • #3
      sterkte ik vind je moet met je fikke van andermans dingen afblijven

      Opmerking


      • #4
        hand houwen van de dief !

        Opmerking


        • #5
          weer

          DIEFSTAL SCHAMALIJSTERS

          Wees alert, en beveilig uw vogelverblijven goed.

          Bij een kweker in Staphorst zijn 5 mooie schamalijsters gestolen. De liefhebber wil dat veel mensen dit weten , misschien komen ze in de handel terecht.
          Het gaat om de volgende vogels (Schamalijsters, allen geringd)
          man , 2008 kweeknr. M784 ringnummer 12 . lange staart.
          man , 2009 M784 25.
          pop , 2009 M784 2
          pop , 2009 M784 16
          pop , 2010 M784 19.

          U kunt bellen naar de kweker, nummer 06-19666606.

          Groet,

          Rob.

          Opmerking


          • #6
            Meestal gaan deze vogels volgens mij op export

            Opmerking


            • #7
              heb er geen woorden voor diep triest ander mans hobby zo in de puin te laten draaien .
              pfffffffffffffff erg hoor diep triest

              Opmerking


              • #8
                Diep triest inderdaad ze moeten is leren van andermans spullen afblijven

                Heb dit een keer meegemaakt bij me opa ze voiliere.
                zaten verschillende prijsvogels in alle 20 vogeltjes weg waaronder 6 prijsvogels.
                me opa was er kapot van.
                Ik wens de gedupeerde ook sterkte hopelijk komen ze alsnog terecht.

                Opmerking


                • #9
                  heb al een keer commentaar gehad op wat ik zei dat ze met zulke figuren moesten doen.........dussss ik zeg het nu even anders....

                  we moeten ons eens gaan bedenken van hoe het allemaal komt en eens bijvoorbeeld niet gaan zitten neuzelen over privacy wet etc etc.....

                  wie niets te verbergen heeft kan daar niet op tegen zijn maar we maken zelf de regels met zijn allen waardoor het nog steeds kan en aantrekkelijk is blijkbaar.

                  Laten we wel wezen.......vind dit heeel erg!!! en weet wat het is, bij mij zijn ze zelfs wel eens binnen geweest dan weet je wel hoe het voelt!!

                  de gedupeerden....sterkte ermee!!
                  Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!

                  Opmerking


                  • #10
                    we moeten ons eens gaan bedenken van hoe het allemaal komt en eens bijvoorbeeld niet gaan zitten neuzelen over privacy wet etc etc.....
                    http://www.vogelcafe.nl/showthread.php?t=2446

                    Gelukkig is de NBvV daar nu goed mee bezig; http://www.nbvv.nl/nieuws/diefstal.aspconcrete
                    The proof of the pudding is in the eating

                    Opmerking


                    • #11
                      wat doen jullie om de vogels te beschermen, hebben jullie sloten op de kooien, alarm, enz.
                      Worden de kooien in z'n geheel meegenomen, of worden de vogels uitgevangen?
                      Het is natuurlijk moeilijk voor wie dan ook om zomaar de kar te gaan trekken, waar begin je met zoiets?

                      Ik weet dat als de vogels eenmaal doorverkocht zijn ( dit is zo voor alle gestolen goed) dat degene die ze gekocht heeft van de steler of heler niet verplicht is om afstand te doen, hij is namelijk, hoe raar het ook klinkt eigenaar geworden. Je kan dus in dit rare land, je eigen spullen terug kopen, maar niet zomaar meenemen. Je zou dan je schade moeten verhalen op de heler.
                      Groetjes Esther

                      Opmerking


                      • #12
                        diefstalfonds' en ik denk dat groot deel van de leden hier aan meedoet.
                        Op beurzen - fora en dergelijk kan natuurlijk hier ook aan gewerkt worden. Vanuit dit fonds kan dan ook de 'professionele' lobby ondersteund worden.
                        Enkel door een groot platform te creeeren kan dit soort zaken opgelost worden lijkt me, althans er een start mee gemaakt worden.

                        Peer

                        Opmerking


                        • #13
                          Niks, nix, noppes bij de dunne blauwe draad

                          Ja, dan moet ik nog even mij eit kwijt.
                          Voorbij zijn de dagen dat ik op EEN dag dertien individuele mensen arresteerde voor winkeldiefstal. Daar is nu geen tijd meer voor, ligt niet onder de prioriteiten en al dat ge o. h.
                          Als ik dan lees en hoor van oud collega's waar nu de prioriteiten liggen dan zie en lees ik dat de wereld lekker aan het verloederen is.
                          De klok terug draaien zal niet lukken. Dus maar hopen dat het gezegde "What goes around, comes around" nog eens uitkomt.

                          In ieder geval sterkte met het verlies van de vogels.

                          Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

                          Opmerking


                          • #14
                            zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

                            Opmerking


                            • #15
                              Dat kan best hoor ,,is helemaal afhankelijk hoeveel geld je ter beschikking hebt.

                              Opmerking

                              Working...
                              X