Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bijna aftellen naar 5000. (Uitgeteld.....)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Bijna aftellen naar 5000. (Uitgeteld.....)

    Nog 13 leden te gaan en dan het 5000 ste lid.
    Wel tijd dan voor een rondje lijkt me?!

    Intrigreert me al tijdje; normaal zijn er zo'n 2-300 bezoekers op drukke tijden. Hoe kan het dat dit er op 19-1 -2011 ruim 1900 waren?, Henk - Rob?

    Peer

  • #2
    bijna

    Het waren toen 1304 bezoekers, zo staat er aan de onderkant van de startpagina. Zoiets valt dan "toevallig" samen, veel bezoekers met veel zoekmachine bots.

    Groet,

    Rob.

    Opmerking


    • #3
      5000 is een mijl paal of niet helemaal over nieuw beginnen met goeie voornemens en aardig tegen elkaar zijn en allemaal terug op het cafe of kan dat niet robk ?????? zal leuk zijn

      Opmerking


      • #4
        @rob, sorry idd typefoutje 1900 ipv 1304. maar toch, kijk regelmatig naar de aantallen en zie volgens mij bijna nooit boven de 400?, is wel heel toevallig dan die uitschieter (wel in weekend, maar toch) of zie ik nu spoken?

        @andre44, ben wel met je eens maar is na laatste slotje nu niet verstandig om niet elke keer weer 'op dat andere onderwerp' terug te komen.
        doe ik het zelf ook weer,

        Opmerking


        • #5
          tel je ook hoeveel er aktief zijn ??

          Opmerking


          • #6
            daarom een NIEUWE START zonder ruzie en allemaal er weer bij en er 1 groot feest van te maken moet toch mogelijk zijn of niet

            Opmerking


            • #7
              ga ik hier bij mij 1e goeie daad doen
              gaatje 1977 bij deze bied ik mijn wel gemende EXCUUS aan voor mijn pb bericht ik hoop dat je het aan neemt

              Opmerking


              • #8
                Overnieuw beginnen?

                Lijkt mij niet, dan zou je wel heel veel info kwijt zijn.
                Vriendelijke groeten,
                Henk3.

                Mijn website:

                Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Henk3
                  Lijkt mij niet, dan zou je wel heel veel info kwijt zijn.
                  men maakt toch geen gebruik van de zoekfunctie Henkie, maakt niks uit.

                  men zou al kunnen beginnen met de topics die begonnen zijn waarop geen antwoord gegeven is, dat zou het forum opzich al meer ruimte geven.

                  ook kan men oude topics die al jaren "slapen" kunnen verwijderen.

                  en voor de rest ,gewoon lekker doorgaan allemaal, beetje zagen, beetje zeuren af en toe een zinnige bijdrage leveren en vooral doen wat men zo hoog in het vaandel hijst telkens, de "zware kreten" van respect,lief zijn etc etc voor elkaar.( ook voor de moderator).
                  ik zou zeggen: niet zeggen, maar doen. ( behalve ikke , want ik kan dat niet beloven want er zijn er weer een paar die me beginnen te irriteren, en heb zelfs voor het eerst van mijn lange voorwaardelijke deelneming hier ( bijna 5 jaar nu) 3 mensen op de negeer lijst gezet gisteren)

                  let the fun begin.

                  Opmerking


                  • #10
                    nog 12 te gaan

                    Opmerking


                    • #11
                      nog 10

                      nog 10 te gaan,dus denk dat de feestelijkheden vandaag niet door zullen gaan,jammer had er wel zin in,in ieder geval een leuk programma
                      Leer van andermans fouten want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken
                      have a nice day

                      Opmerking


                      • #12
                        en wat dacht je van een grote bbq grote stukken vlees er op en koud bier er bij

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                          men maakt toch geen gebruik van de zoekfunctie Henkie, maakt niks uit.

                          men zou al kunnen beginnen met de topics die begonnen zijn waarop geen antwoord gegeven is, dat zou het forum opzich al meer ruimte geven.

                          ook kan men oude topics die al jaren "slapen" kunnen verwijderen.
                          Liever niet verwijderen. Ik denk dat er veel "stille" leden zijn die er veel gebruik van maken.

                          Gr.

                          Opmerking


                          • #14
                            4898

                            volgens mij is de teller aan het teruglopen.worden er niet alleen berichten maar ook leden getsjoept ?
                            dag feestelijkheden
                            Leer van andermans fouten want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken
                            have a nice day

                            Opmerking


                            • #15
                              tsjoep

                              Inderdaad, er zijn een aantal "leden" uit het bestand verwijderd. Dit zijn/waren leden die zich ooit hadden opgegeven maar die hun account via e-mail nog niet hadden geconfirmeerd. Tegenwoordig wordt dat per dag opgevolgd, voorheen gebeurde dat eigenlijk niet. Meer in het kader van de opschoning, zeg maar. Nou ja, het is gaan regenen dus de BBQ was toch in het water gevallen.

                              Groet,

                              Rob.

                              Opmerking

                              Working...
                              X