Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weer een prachtige start van de dag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • weer een prachtige start van de dag

    Vanmorgen was het weer heerlijk toen we met de honden de bossen in gingen.
    Afgelopen winter was het mooi vanwege de sneeuw. Nu in het voorjaar is het vol leven in de bossen. Veel vogels in de weer. Elkaar achtervolgen. Vechtpartijen tussen twee merels, wat kunnen die beestje vechten zeg. Verschillende vogels die hun liedje zongen. Ik herkende de lijster, de roep van een spewer en de buizerd. Een merel die uit volle borst zong, bergen meesjes en een vink. Duifjes en kauwen en musjes die vechtend voorbij schieten. Ik zag verschillende roodborstjes en hoorde de zang van een vogels waarvan ik niet weet welke het was, een prachtig liedje. En een specht die er flink op los trommelde.
    Heerlijk genoten.
    Een kleine domper toen een van mijn jack russels de sloot uit kwam, helemaal onder de stront. De dame had zich heerlijk geparfumeerd. De vieze vetklep.
    groetjes
    Heidi

    Neem eens een kijkje op mijn site.
    http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

  • #2
    Ja, het bruist weer van het leven om je heen,heerlijk.
    Nu nog een beetje die nachtrtemperaturen omhoog en dan kan het niet meer stuk.
    Ook je Jack had dus zin in een verfrissende duik, nou ja verfrissend

    Fijne dag verder.
    Groeten Michael

    https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

    Opmerking


    • #3
      Mooi toch. Zo zie je, ieder jaargetij heeft zijn eigen aantrekkelijkheid. Hoop voor U dat de Jack Russell een kortharige was. . Verder maakt een beetje kraan water zo'n beesie gauw weer schoon.Zelf hebben we een ruwharige Fox Terrier die ook niet altijd even schoon thuis komt en er genot in schijnt te hebben door de koeiestrond te rollen. Gewoon mijn fout om op een boerderij te gaan wonen toch? Blijven genieten zou ik zeggen. Wel weer een "happy post"

      Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

      Opmerking


      • #4
        Hier dezelfde ervaring. Ik woon nu zo'n beetje tussen de weilanden, echt prachtig. Lammetjes, de eerste koeien zelfs alweer buiten, steeds meer vogels en dan ook nog het uitlopende groen overal.
        Welkom lente!
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

        Opmerking


        • #5
          Om eerlijk te zijn was ik ook helemaal klaar met de winter... Het
          is nu echt helemaal super. Alles is weer aan het opmaken om er
          een mooie lente van te maken. In mijn tuin is het ook een komen
          en gaan van vogels. Ik kan daar uren van genieten.
          Maar ja als je hond in de drek springt, dan heb je inderdaad zo iets van.. "waarom nou"... maar 't is wel humor hahahaha
          -0-
          When a birdie in the sky,
          drops a poopy in your eye!
          Don't you worry, don't you cry!
          Be happy elephants don't fly....
          :cool:

          Opmerking


          • #6
            Volgens mij is dat een jack's eigen. Die van ons rolt ook heerlijk in de stront als hij de kans krijgt

            Opmerking


            • #7
              Inderdaad een "frisse duik" ja (ha, ha), gelukkig is ze kortharig en was ze zo weer schoon. Heerlijk die jacky's. Ik hoop voor mij dat onze bull mastiff van 55 kilo deze fratsen niet uit gaat halen.
              groetjes
              Heidi

              Neem eens een kijkje op mijn site.
              http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

              Opmerking


              • #8
                Ja je kan die Mastiff moeilijk door de wasstraat trekken
                -0-
                When a birdie in the sky,
                drops a poopy in your eye!
                Don't you worry, don't you cry!
                Be happy elephants don't fly....
                :cool:

                Opmerking

                Working...
                X