PDA

Bekijk Volledige Versie : Even onbelangrijk!

Lucky
11-03-2011, 19:42
Als je ziet wat er weer in de wereld gebeurd met name in Japan is de vogelsport toch even relatief onbelangrijk.

Greetings Lucky:)

andre 44
11-03-2011, 19:49
hoe zo vertel mis ik iets

Kornelis
11-03-2011, 20:06
Als je ziet wat er weer in de wereld gebeurd met name in Japan is de vogelsport toch even relatief onbelangrijk.

Greetings Lucky:)

Inderdaad. verschrikkelijk wat daar gebeurd is.
Ik prijs me zeer gelukkig in dit werelddeel te leven, waar we godzijdank heel weinig natuurrampen van dit kaliber beleven.
Voor wat het waard is veel sterkte naar Japan.

andre 44
11-03-2011, 20:09
oke krijg het nu net mee via de tv (was de hele dag aan het vissen) maar dat is erg ik denk niet dat die mensen weten wat hun overkwam

Ton Koek
11-03-2011, 20:44
Ik leef mee met de mensen die door dit absurde natuurgeweld getroffen zijn. Het is onvoorstelbaar als je die beelden ziet.

Rudmer
11-03-2011, 22:07
Bij zulke gebeurtenissen bedenk ik maar weer hoe nietig de mens maar weer is.

Ik hoop dat ze de boel snel weer op de rit krijgen

Josly
11-03-2011, 22:51
hallo,

er is niet alleen het leed van dit ogenblik, dat al erg genoeg is, maar er zijn ook nog de "zware" naschokken die men mag verwachten,

Tori no Hime
12-03-2011, 12:49
1 van mijn Japanse penvrienden zit nog steeds vast op kantoor. Hij woont in het zuiden van Japan en alles is goed met zijn familie daar, maar hij werkt in Tokyo en de treinen naar zijn woonplaats rijden nog niet. Hij leeft nu van cup ramen en groene thee. En hij zegt het gevoel te hebben op een klein bootje te zitten, doordat de naschokken het hele gebouw laten schudden. Maar hij is heel blij dat hij warm binnen zit en Internet heeft.