PDA

Bekijk Volledige Versie : vervoerskistje.

daveynmgn
11-03-2011, 12:33
hallo,

heeft iemand een goed idee of tips voor een vervoerskistje te maken, want ik wil er namelijk een gaan maken maar heb nog niet echt een goed idee.

mvg davey

Tori no Hime
11-03-2011, 13:12
Mijn vader heeft die van hem zelf gemaakt.
Hij heeft twee verschillende:
1 rechthoekige met aan de zijkant een deurtje (voorkant een soort van vliegengaas; verder helemaal van hout)
1 wat grotere met aan de bovenzijde tralies met 2 deurtjes, de rest van hout, in het midden een tussenschot (zodat je vogels gescheiden kunt houden) en de bovenkant kan afgesloten worden met een schuif-plankje (zodat de vogels in het donker zitten).

Ik heb helaas geen foto's.

daveynmgn
11-03-2011, 13:33
Oke, weet je mischien waar ik een rekje kan bestellen voor boven op het kistje? Want ik kan het nergens vinden.
Alvast bedankt.

RonWiel
11-03-2011, 13:46
misschien is een compleet kistje kopen wat makkelijker.....heb er zelf 1 voor 20 euro nieuw gekocht in dieren speciaalzaak........

Op marktplaats zie je ook nog wel een wat en als je in Nijmegen?? (denkik aan naam te zien) woont dan is dit misschien wel wat....

http://link.marktplaats.nl/427149478

En als je echt uit Nijmegen komt en wilt een nieuwe ga eens kijken bij 't Honk ........

gewoon even goed zoeken

daveynmgn
11-03-2011, 14:08
Ik vind het leuk om er zelf een te maken, en het is voordeliger.
Maar ik kom uit nijmegen ja, ik ga vanmiddag of morgen even langs, 't honk.
Bedankt voor de tip.

Mvg davey

natuurkweker
11-03-2011, 15:14
misschien is een compleet kistje kopen wat makkelijker.....heb er zelf 1 voor 20 euro nieuw gekocht in dieren speciaalzaak........

Op marktplaats zie je ook nog wel een wat en als je in Nijmegen?? (denkik aan naam te zien) woont dan is dit misschien wel wat....

http://link.marktplaats.nl/427149478

En als je echt uit Nijmegen komt en wilt een nieuwe ga eens kijken bij 't Honk ........

gewoon even goed zoeken

ik heb zon zelfde kisje klopt heel makkelijk en vooral dat je de klep ook dicht kan doen