Mededeling

Collapse
No announcement yet.

staphorst/meppel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • staphorst/meppel

    wie gaat er heen zaterdag voor de 1e keer ik wel ben benieuwd hoe het er uit ziet al is het maar half zo gezellig als in meppel doe ik het er voor

  • #2
    wij gaan ook even kijken met het hele gezin

    zou het echt de zelfde sfeer wezen als in meppel
    het had toch wat in de oude veehal

    Opmerking


    • #3
      beurs staphorst/ meppel

      Wie weet of je tegen verhoogd tarief zonder te reserveren eerder naar binnen kan tegelijk met de handelaren? Dit was wel mogelijk in meppel!
      Van hoelaat tot hoelaat kunnen handelaren naar binnen?

      groet,
      Ronald

      Opmerking


      • #4
        ik ben er dus geweest en ik vond het 10 x niets aan veel te druk en de ruimte te klein je kon er bijna niet door komen laat staan even rustig te kijken heb veel meer gehoord die er net zo over dachten

        Opmerking


        • #5
          ja ben er ook geweest
          teklein voor zoveel mensen
          auto parkeren heel eind lopen en betalen voor een stukje weiland waar je in staat en somige kwamen er niet eens uit en moesten met de trekker er uit worden gehaalt leuk.....

          ik ga de volgende keren niet heen
          mischien een ander wel maar ik niet

          mvg

          Opmerking


          • #6
            ik weet niet of ik er nog een keer heen ga zo als ik het nu heb gezien hoeft het voor mij niet meppel was altijd super maar dit valt zwaar tegen

            Opmerking


            • #7
              ik heb vandaag ook een uurtje rondgelopen in die stinkende zandbak. was absoluut de laatste keer! jammer jammer ! een slecht alternatief voor de overigens gezellige markt in meppel

              Opmerking


              • #8
                zijn er geweest maar vonden het twee keer niks.
                waren ook weer heel snel weg denk dat we er al met al een uurtje zijn geweest.
                het is er zeker niet op vooruit gegaan.

                Opmerking


                • #9
                  Verschrikkelijk,egt tien keer niks,zien ze mij niet weer

                  Opmerking


                  • #10
                    nou gaat lekker zo!

                    voor onze VV was het OOk de eerste keer, en dus moesten ook wij proberen en expirimenteren!

                    er waren idd een paar puntjes van verbetering, en daar gaan we ook zeker nog naar kijken. als jullie nog wat weten: kom maar op, maar dom roepen dat het slecht was zitten wij ook niet op te wachten.


                    Gr
                    Groet'n uut Drenthe

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door tropen kweker
                      nou gaat lekker zo!

                      voor onze VV was het OOk de eerste keer, en dus moesten ook wij proberen en expirimenteren!

                      er waren idd een paar puntjes van verbetering, en daar gaan we ook zeker nog naar kijken. als jullie nog wat weten: kom maar op, maar dom roepen dat het slecht was zitten wij ook niet op te wachten.


                      Gr
                      ik denk niet dat aan de locatie veel te verbeteren valt. dat met het wegvallen van de markthallen een probleem is ontstaan begrijp ik. maar dit is gewoon een heel slecht alternatief. volgens mij moeten jullie absoluut omkijken naar een andere locatie. want zeg nou zelf : zo aantrekkelijk was het niet om in zo,n zandbak rond te struinen. als dit enkele jaren duurt, dan denk ik dat jullie markt langzaam aan doodbloedt. en dat gun ik jullie niet want, zoals al gezegd de markt in meppel was beviel mij altijd goed ! zie e.e.a. als opbouwende kritiek. ik wens jullie veel succes

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door tropen kweker
                        nou gaat lekker zo!

                        voor onze VV was het OOk de eerste keer, en dus moesten ook wij proberen en expirimenteren!

                        er waren idd een paar puntjes van verbetering, en daar gaan we ook zeker nog naar kijken. als jullie nog wat weten: kom maar op, maar dom roepen dat het slecht was zitten wij ook niet op te wachten.


                        Gr
                        dan heb ik er nog wel wat misschien dat jullie er wat aan hebben

                        1 er moet parkeerplaats dichter bij zijn (geld voor mij en andere mensen die heel slecht ter been zijn of in een rol stoel ) want hoe je ook praat zonder pardon naar de wei achter in
                        2 ruimer opzetten je kon er niet door qwa ruimte
                        3 het zand in de bak over dekken
                        4 misschien wel de beste tip een andere ruimte zoeken het was echt 10 x niets meppel was altijd helemaal top maar dit is helemaal niets

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door tropen kweker
                          nou gaat lekker zo!

                          voor onze VV was het OOk de eerste keer, en dus moesten ook wij proberen en expirimenteren!

                          er waren idd een paar puntjes van verbetering, en daar gaan we ook zeker nog naar kijken. als jullie nog wat weten: kom maar op, maar dom roepen dat het slecht was zitten wij ook niet op te wachten.


                          Gr
                          Als ik het hier zo lees zie ik weinig opbouwende kritieken. Dat sterkt mij alleen maar om het eens met eigen ogen te komen bekijken. Jullie als club hebben er vast een heel werk mee gehad.
                          Wat een leuke hobby hebben wij toch!

                          Opmerking


                          • #14
                            @ alex.

                            ja dat zeker.

                            we hebben al heel wat vrijwilligers kunnen optrommelen, en daar waren wij ook echt heel blij mee.

                            de vloer zat ons gewoon tegen, daar hebben jullie gelijk in. tegels, (of anders verhard) is gewoon veel makkelijker.

                            de opzet was al aardig ruim, de gangpaden waren breder als in meppel. het was alleen zo ongeloveloos druk, dus leek het allemaal wat krap.

                            de indeling was ook anders, in de ''grote'' hal stonden voor zover mogelijk alleen maar vogels. de (heel oneerbiedig) bakjesboeren, en voerhandelaren enz. stonden meest in de flexhal.


                            qua aanbod mochten zowel wij, als jullie niet klagen dacht ik. in oa. de Tropenhal, (die was verwarmd) zaten weer heel wat mooie soortjes. ook de hoeveelheid aan vogels was enorm.

                            we gaan binnenkort een keer om tafel met oa de Ruitervereniging Staphorst, en dan gaan we het een en ander nog even overleggen.

                            Gr
                            Groet'n uut Drenthe

                            Opmerking


                            • #15

                              Opmerking

                              Working...
                              X