Mededeling

Collapse
No announcement yet.

camera

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • camera

    Hallo,

    Ik heb zo'n draadloze camera neergehangen in de schuur en kan prima de Tim,s zien wat ze uitspoken.
    Was benieuwd hoe de paring eraan toe ging en moet zeggen hij zit niet stil.
    Ben benieuwd.

    Groet, Fredm

  • #2
    Heb zelf ook een webcam op de violare gezet bij het nest. Tot nu vind ze het niet erg en met skype kan je overal (als je skype geinstalleerd heb) verbinding maken om te zien en te horen.

    Opmerking


    • #3
      Leg eens uit?

      stormeagle: Heb zelf ook een webcam op de violare gezet bij het nest. Tot nu vind ze het niet erg en met skype kan je overal (als je skype geinstalleerd heb) verbinding maken om te zien en te horen.

      Kun je dat eens verder voor mij uitleggen. Ik heb zelf twee camera's hangen en die zijn wel "gehardwired"
      Zou graag eens willen weten hoe dat met Skype in zijn werk gaat.

      Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

      Opmerking


      • #4
        heb gister mijn oude webcam (een canon type weet ik niet precies) vervangen naar de Microsoft LifeCam HD-5000. Bijde zijn met draad. Heb er op dit moment een test laptop aangekoppeld. Deze staat tot het donker is aan met skype actief.
        Als je skype aan heb staat dien je de volgende opties aan te vinken:
        extra-->instellingen-->gesprekinstellingen.Klik op "toon geavanceerde opties"-->vink beantwoord automatisch inkomende telefoongesprekken en daarna start mijn video automatisch wanneer ik bel.
        Dit zorgd ervoor als je op lokatie B en een andere skype account naar je vogel skype account belt gelijk beeld en geluid krijg. Zelf als je op lokatie B geen webcam microfoon heb.
        Je kan testen met evey.klein (skype account) helaas heb ik op dit moment de zon op me webcam dus het beeld is een beetje te helder (soort hemel achtige omgeving). Ik zet wel overigens bij het slapen gaan de laptop uit vanwege je toch niks ziet.
        Ben nog wel bezig om te kjiken met meerdere camaras en een gratis software. Zodat ik in de toekomt meerdere camaras kan zien.

        Opmerking


        • #5
          skype uitleg

          Bedankt voor de uitleg. Zal het zeker gaan proberen.

          Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

          Opmerking


          • #6
            Helaas is met meerdere testen niet gelukt meerdere personen tegelijk te laten kijken via skype. Voor 1 gebruiker zoals bv bewaken van de ruimte dan is het wel handig.

            Verdere test en info laat ik nog verder weten.

            Opmerking


            • #7
              via ustream.tv kan je de webcam overal bekijken. Je kan dan ook de video opslaan op de site zodat je altijd alles terug kan zien.

              ustream heeft ook een iphone / ipod touch (vierde generatie) app, zodat je je iphone ook al webcam kan gebruiken.
              Uitleg staat op de site (engels)

              Opmerking

              Working...
              X