Mededeling

Collapse
No announcement yet.

weer diefstal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • weer diefstal


  • #2
    Jeeetje, dit is zo in en in triest.. Ik snap niet dat je zoiets iemand, maar ook die dieren, aan kunt doen..

    Opmerking


    • #3
      ja, andermans hobby en werk op een nachtje zo afpakken
      zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

      Opmerking


      • #4
        Diep triest.

        Opmerking


        • #5
          tip ! er is bij gamma een hele mooie cameraset te koop voor een redelijke prijs die werkt okk namelijk met infra rood en als er iemand voor de camera loopt dan is die zo intestellen dat hij een felle pieptoon afgeeft ,je zegt natuurlijk maar als de vogels vliegen dan doet hij het ook maar als het donker is dan slapen de vogels ,en overdag kan je dat geluid afzetten , het is trouwens draadloos en werkt goed heb het zelf al een paar jaar en ben er heel tevreden over ,en je kan de vogels vanuit binnen nog beter opserveren.
          Maar al wat ik schrijf staat teniet met het feit dat je van een ander zijn spullen MOET AFBLIJVEN !!!!!!!!

          Opmerking


          • #6
            Het is toch te gek voor woorden dat ze ook al kwartels stelen, die brengen toch niets op.

            Het is diep triest dat je zo op je hobby moet gaan letten.

            Groetjes Petra.

            Opmerking


            • #7
              Is er leven na de dood?
              Trachtl mijn vogels te stelen en je weet het

              Greetings Lucky

              PS Alle gekheid terzijde. Het is triest dat we zulke topics moeten lezen.

              Opmerking


              • #8

                Opmerking


                • #9
                  muy bien!

                  Goed nieuws HJ. In ieder geval lijken de diefstallen in Apeldoorn en omgeving nu wel weer even te stoppen. Hopelijk lopen die gladakkers niet voor het weekend reeds los.

                  Groet,

                  Rob.

                  Opmerking


                  • #10
                    ik help het je hopen rob, dat ze niet snel weer los zijn, net even het radiofragment geluister en enkele tientallen vogels zijn weer terecht gelukkig.


                    Altijd op de hoogte van het laatste Gelderse nieuws | Ook op televisie, radio & social media | Download de gratis Omroep GLD app!


                    hier nog een linkje met het interview van tv gelderland.

                    mvg,

                    HJ de Graaf

                    Opmerking


                    • #11
                      Helaas wordt dat weer 40 uur schoffelen en zijn ze er weer van af.
                      Groeten Michael

                      https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                      Opmerking


                      • #12
                        Die zitten echt niet lang vast ,,en zulke dingen in het nieuws brengt alleen maar nieuwe criminelen op het idee om voortaan ook vogels te gaan stelen.
                        Je komt gemakkelijker een volliere binnen dan een woonhuis.

                        Opmerking

                        Working...
                        X