Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welk voer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • welk voer?

    ik sta op het punt om een koppel roodkopamadine's in mijn buiten voliere te doen.

    in de voliere zit op dit moment;
    1 kopel catherina's (wildkleur-geel)
    1 kwartel man pop helaas dood gegaan

    nu komt er dus waarschijnlijk een koppel roodkopamadine's bij maar welk voer moet ik nou nemen moet ik 2 voederplaatsen maken met verschillend voer?

  • #2
    Een goed exoten-mengsel. af en toe wat eivoer daar kom je al wel een end mee.
    Maar is het wel verstandig ze bij kromsnavels te doen?????
    Ik ken daar wel ni zo veel van. weet dat er wel sommige soorten verdraagzaam zijn

    Greetz leffe

    Opmerking


    • #3

      Opmerking


      • #4

        Opmerking


        • #5
          Gewoon een goed voer van versele laga exoten.
          Met een prima eivoer, met voldoende pinkys en buffalo"s uit de diepvries.

          En ik geef ook veel onkruidzaden, en witzaad,wilde zaden,grassen en nog van alles wat, meng het door elkaar, en je zult zien hoe goed ze het doen.

          Hier bij mij doen ze het heel goed hoor, en vliegen gewoon tussen de goulds.

          Groetjes Petra.

          Opmerking


          • #6
            wat eten distelvinken

            [wat eten distelvinken ik geef al zaadjes en salade en eivoer wat nog

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door distel_vink
              [wat eten distelvinken ik geef al zaadjes en salade en eivoer wat nog
              Je hebt begrijp ik al putters zitten en je gaat nu vragen wat ze eten?
              Maar goed het zal wel, in ieder geval een goede puttersijzen mengeling en een goed eivoer verder grit/maagkiezel,onkruidzadenmengeling dan ben je al een eind.
              Verder kun je als het meezit nog de uitgebloeide koppen van distels plukken en de pluisjes eraf knippen en in de koppen voliere gooien,heten niet voor niets distelvinken.
              Ook zaaddozen van teunisbloem zijn ze gek mee.
              Hier kun je alvast mee vooruit dacht ik zo.
              Mvg,
              Kingfisher.

              Opmerking

              Working...
              X