Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Limburt Weert

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Limburt Weert

    Ik ga een weekje naar Weert. Welke vogelwinkels parken moet je dan echt bezoeken?
    M.vr.gr.
    Wim van der Linden
    http://www.vvvogelvreugd.nl/

    Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.

  • #2
    Zuiderlingen

    Wim wil nog dit jaar gaan hoor!

    Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

    Opmerking


    • #3
      NOP Veldhoven

      Ik zou het NOP in Veldhoven niet overslaan blijf toch mooi zoveel kromsnavels bij elkaar

      Opmerking


      • #4
        Vraagje voor Smie (of anderen) betreffende NOP, zitten daar ook nog andere soorten vogels buiten de kromsnavels en zo ja welke soorten en hoeveelheden. Wil hier ook graag een keer gaan kijken maar mijn 1ste liefde is niet de kromsnavels, vandaar.

        Peer

        Opmerking


        • #5
          peer
          het beste kan je dan ff op deze link kijken:

          ZOO VELDHOVEN IS DAGELIJKS GEOPEND T/M 31-10-2020Dagelijks geopend van 10:00 - 17:00 uurMEER INFO OP: WWW.ZOOVELDHOVEN.NL BESTEL JE KAARTJES ONLINE EN ONTVANG € 1,- KORTING PER KAARTJE!!! NU ONLINE KAARTJES BESTELLEN??? KLIK HIER!!


          ik ben totaal geen kromsnavelmannetje maar "wij"( de bende van 4) zijn daar nu een paar keer geweest en ik heb me nog nooit eenmaal verveeld,het is zelfs zo dat "we"een keertje ingesloten waren in dat park.(tijd vergeten).

          zoals je in die link kan zien kan je diverse soorten bekijken daar.
          en die kromsnavels.......................ach ,ik krijg altijd dubbel kippenvel daar van dat gegil maar zelfs ik kan het weerstaan, dus dan kan iedereen dat.

          ik moet wel zeggen dat die lijst niet helemaal actueel meer is, want ik ging een keertje in mijn eentje speciaal voor die ijsvogel (zie foto onderaan van die link) , en toen ik navraag deed waar zijn favourite verstop plekkie was , kreeg ik te horen dat deze onlangs was overleden.
          maar al met al nog genoeg te beleven/zien daar hoor.

          mvg

          Opmerking

          Working...
          X