Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Japanse meeuw dood

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Japanse meeuw dood


  • #2
    Het mannetje maakte geen zieke indruk?
    Ik heb eigenlijk ook geen idee hoe oud ze kunnen worden, misschien was het gewoon "zijn tijd".

    Ik zou een nieuw mannetje kopen. Een koppeltje erbij is niet zo'n goed idee; als je wilt kweken tenminste. Als je ze vooral voor de gezelligheid hebt, kunnen meerdere vogels prima samen.

    Opmerking


    • #3
      Hallo,

      Ik denk dat het een misschien wat vroege tijd is om dood te gaan maar dat het wel kan.
      Bij mij gebeurt het ook wel eens op deze leeftijd.
      Ik zou zelf een nieuwe kopen geen ander koppel hierbij doen.
      Als het niets word en je wil ermee broeden gewoon een ander koppel kopen en die andere wegdoen.

      Mvg Peter

      Opmerking


      • #4
        Ik zou nog wel even wachten, mss is er toch een ziekte in je hok geslopen.
        Als de andere over een tweetal weken weken nog geen ziekte kenmerken vertoond kan je een man bijkopen.

        Opmerking


        • #5
          Bedankt voor de reacties.
          Het vrouwtje heeft de afgelopen week geen zieke indruk gemaakt, dus we hebben eergisteren een nieuw mannetje gekocht bij de dierenwinkel. Nu was het paartje altijd heel close maar deze moeten niks van elkaar hebben. Het nieuwe mannetje lijkt ook wel een adhd vogel. Hij vliegt heel de dag en avond door de kooi en maakt daar een heel irritant geluid bij (tjik, tjik).
          Zouden deze twee zaken zich na verloop van tijd gaan verbeteren, of zal ik me erbij neer moeten leggen?

          Mvg
          Jos

          Opmerking


          • #6
            GR:RAY

            Opmerking

            Working...
            X