Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beschuit met muisjes?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • beschuit met muisjes?

    bij ons is het een vast ritueel dat als de kweek begonnen is en het eerste jong is geboren wij die dag beschuit met muisjes eten.de start van weer een mooi seizoen,nieuw leven en het eind van die lange winter word zo door ons gevierd.
    zijn er meer mensen die iets speciaals doen bij het eerste jong of zijn wij de enige rare vogels ??
    Leer van andermans fouten want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken
    have a nice day

  • #2
    Ik vind die harde muisjes niet zo lekker, dus geen beschuit hier.
    We feleciteren elkaar wel met het feit dat we dan weer "stiefopa en -oma" geworden zijn.

    Wij zijn niet gek, wij zijn een vliegtuig...
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      Gefeliciteerd met het eerst geboren jong!
      En speciaal voor Ton: malse muizen.....
      Tomorrow is the first day of the rest of your life...

      Opmerking


      • #4
        [QUOTE=Ton Koek;119725]Ik vind die harde muisjes niet zo lekker, dus geen beschuit hier.

        QUOTE]

        Ook nog nooit gestampte muisjes geprobeerd?,,erg lekker ,flink dik op de beschuit.

        Opmerking


        • #5
          Dank voor de tips, de gestampte lijken me een stuk lekkerder dan de malse van Hans.
          Groet Ton,
          www.allevogels.nl

          Opmerking


          • #6
            Gestampte malse muizen ??

            Wordt een smerig beschuitje .

            Paul

            Opmerking


            • #7
              jippie !!!

              gisteren beschuit met muisjes gegeten (ja van die lekkere harde roze met witte,geen gestampte en geen malse,jak ) want de eerste jonge kanaries zijn een feit.een nestje van 4 zwart-gele (groen) en vanmorgen kroop de derde witte uit het ei.
              het blijft prachtig !!! schitterend ook dat zachte gepiep als je de kooi in komt.mijn weekend kan niet meer stuk
              Leer van andermans fouten want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken
              have a nice day

              Opmerking


              • #8
                super!

                Proficiat,

                bij mij is ook elke morgen (bijna) beschuit met muisjes, blijft leuk!

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                  Dank voor de tips, de gestampte lijken me een stuk lekkerder dan de malse van Hans.
                  heb nog een recept uit de middeleeuwen voor die malse van hans.Pak levende jonge muizen (leeftijd op foto is perfect)gooi ze levend in de rode wijn,laat ze zwemmen totdat ze dood zijn droogmaken en frituren,was een lekkernij in die tijd

                  Opmerking


                  • #10
                    Klinkt nogal; eh... IEK!
                    Groet Ton,
                    www.allevogels.nl

                    Opmerking


                    • #11
                      Stelletje wreedaards in de middeleeuwen! Ik wil m'n muizen terug!
                      Tomorrow is the first day of the rest of your life...

                      Opmerking


                      • #12
                        Proficiat! En dat je die beschuit met muisjes nog maar vele malen mag versmullen.
                        Blijft mooi je eigen vogels kweken. Of het nu het eerste of het ...tigste nestje is.

                        Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

                        Opmerking


                        • #13
                          ook beginnen

                          Ik denk dat ik ook maar eens ga beginnen met beschuit met muisjes. Alleen niet die barbaarse waar Theodoor het over heeft. Bahhh.
                          Mijn cubavinkje zit op eitjes en ons paard is drachtig, dat wordt flink muizen eten, over ongeveer twee weken.
                          groetjes
                          Heidi

                          Neem eens een kijkje op mijn site.
                          http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

                          Opmerking


                          • #14
                            Hybrid paard

                            Verdomde snel Loodje. Onze paarden doen er altijd 340 dagen over.

                            Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

                            Opmerking


                            • #15
                              Lolbroek die Kees, het arme beest sleept bijna met haar buik over de grond, het wordt hoog tijd. Nog even wachten en dan kunnen we onze kleine Quarter welkom heten. Dan mogen jullie allemaal beschuit met muisjes komen eten.
                              groetjes
                              Heidi

                              Neem eens een kijkje op mijn site.
                              http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

                              Opmerking

                              Working...
                              X