Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek 2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Kweek 2011

    Wanneer denken jullie te beginnen met de kweek zonder licht en warmte toe te voegen? Ik denk dat ik ga beginnen tegen begin maart met de nestbakjes erin te hangen

    Grtjs
    Kanarie's en Botvinken!

  • #2
    ik ga ze ook rond die tijd inhangen, met de krokusvakantie
    zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

    Opmerking


    • #3
      Ik begin 1 maart, uiteraard wel bijlichten dan, anders is het geen begin.

      Opmerking


      • #4
        Helaas denk ik daar een beetje anders over. De kweek begint eigenlijk meteen na de kweek.!!!
        Jullie bedoelen wanneer hangt men de nestgelenheden in de voliere? Maar ook dit moet bij sommige soorten veel eerder zo omstreeks Januari daar deze vaak al zeer vroeg een keus maken waar in de lente wordt gebouwd/genesteld. Vaak worden de nestgelegenheden ook als slaapplaats in strenge vorst nachten gebruikt.
        Bij kanaries zal het niet zo'n vaart lopen enkele dagen na het plaatsen van de nestgelegenheden zullen ongetwijveld de eerste nesten klaar zijn. Dus eind maart is vroeg zat.

        Greetings Lucky

        Opmerking


        • #5
          Ik ga half maart de nestjes in de kooien hangen. rond begin-half april zouden ze al zitten broeden normaal. Hangt ook beetje af van het weer,

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door krien
            Ik begin 1 maart, uiteraard wel bijlichten dan, anders is het geen begin.
            Bijlichten ?,,daar zorgt op dit moment de natuur weer wel voor.

            Opmerking


            • #7
              ik heb de eerste broed ronde al achter de rug en mijn pop is al begonnen met haar tweede nest zijn deze ieren dan wel bevrucht de andere jongen zitten er nog bij

              Opmerking

              Working...
              X