Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe begonnen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • hoe begonnen?

    ik vraag me af wie van jullie hier op het forum deelnemen aan tentoonstellingen ? en hoe jullie daar mee begonnen zijn.hebben jullie tt-waardige vogels aangekocht en daarmee begonnen te kweken,of eigen kweek ingezonden en deze steeds verbeterd ?
    ik heb eigenlijk ook wel ambities om dat misschien te gaan doen.ik kweek nu kanaries,verschillende kleuren en zal me dus moeten gaan toeleggen op 1 kleur.maar weet eigenlijk niet goed hoe ik moet beginnen.
    ben wel van plan lid te worden van een vereniging en eens een bezoekje te gaan brengen aan andere tt kwekers,maar was gewoon benieuwd hoe jullie ooit begonnen zijn
    Leer van andermans fouten want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken
    have a nice day

  • #2
    ik zit gewoon in een club maar doe nog niet mee aan tentoonstellingen
    zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

    Opmerking


    • #3
      Hallo de Birdjes,

      Het ligt eraan hoe snel je wil gaan en hoeveel geld en tijd je ervoor over heb. Ik heb toen ik kanarie's had ook een goed span gekocht voor best wel wat geld en ik noemde al tijd ervoor over het was wel een stukje rijden. op die manier heb je natuurlijk wel gelijk een hele slag te pakken. Ik heb deze vogels en de jongen hiervan gebruikt om ze door mijn eigen vogels te kruisen en haalde hier wel hele mooie vogels uit. Als je dit dan doorzet dan zit je gewoon veel sneller op een hoog niveau. Je kan natuurlijk ook zeggen dat je eerst jongen kweekt deze verkoopt en betere terug koopt zodat je telkens een stapje maakt.

      gr. Ben
      Groeten, Ben

      Opmerking

      Working...
      X