PDA

Bekijk Volledige Versie : Graag jullie mening!

ilovetodesign
16-02-2011, 16:55
Naast mijn passie voor vogels, ben ik ook grafisch designer in het dagelijks leven. Ik doe dit samen met mijn collega Cris. Wij maken cd boekjes, websites en sinds kort ook videoclips. Ik heb nu mijn eerste videoclip gemaakt (low budget) en was benieuwd naar wat jullie ervan vinden. Het is in opdracht van platenmaatschappij EMI en ik ben er erg blij mee! De opdracht was om te werken met tekst en dit op een creatieve manier te uiten. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden (vind het wel spannend!)

Het gaat om deze video :

http://www.youtube.com/watch?v=VtwPQH0NKpE

lambert46518
16-02-2011, 17:16
lijkt me dat deze onzin niet op deze site thuis hoort.

de birdjes
16-02-2011, 18:26
wel aardig bedacht maar uuuhhh wat heeft dit met vogels te maken ?

winterkoning
16-02-2011, 18:40
lijkt me dat deze onzin niet op deze site thuis hoort.

wel aardig bedacht maar uuuhhh wat heeft dit met vogels te maken ?

toch wel alleen niet in deze topic

had dan gemoeten in de topic:

Stamtafel
Voor alles wat NIET over vogels gaat.

m.a.w. alles maar dan ook alles mag op deze site staan ( op enkele gestelde forumregeltjes na dan) ,echter wel in de juiste topic plaatsen a.u.b. , wel zo gemakkelijk, als je dit soort dingen dan in 1 klap kan overslaan.

marc30b
16-02-2011, 19:01
Hoii,

het mag dan wel niets met vogels te maken hebben.

Maar ik wil toch even zeggen dat ik het supergoed bedacht vind en erg goed uitgevoerd.

Animal
16-02-2011, 19:10
`Zoiets heet SPAM .
Iemand die zich registreerd en dan zo'n bericht als eerste plaatst.

Op de meeste forums wordt zoiets metteen verwijderd.

RobK
16-02-2011, 19:26
Eerlijk gezegd rook ik al onraad met het goedkeuren van het account. Maar oké, ilovetodesign is door de mazen geglipt. Zo heb ik persoonlijk m'n mooiste wedstrijden van Ajax bekeken..........

Een Salomonsoordeel, het onderwerp is verplaatst naar de stamtafel en vanuit dat perspectief gaan we met een goed glas bier (of iets anders) bespreken wat we van het filmpje vinden. Wat mij betreft een leuk (iets te soft) deuntje maar het idee van de tekst als videoclip vind ik origineel. Geen idee of dat niet al eens eerder is gedaan, maar goed.

Ohja, spam vind ik van die mededelingen waarin ze medicijnen verkopen, Kleine Jantjes die zalfjes ter voorkoming van te kleine ledematen aanprijzen of halvezolen die schoenen willen verkopen. Enja, op dit forum verwijderen we die figuren meestal al voor dat ze ons etablissement hebben kunnen vervuilen.

Groet,

Rob.

mearn
16-02-2011, 21:21
Hoezo origineel.

Dacht direct aan een oud filmpje van Bob Dylan, Subterranean homesick blues.
Hier wordt de tekst ook al op papier getoont.
En dat is 1000 keer beter dan dit soft deuntje.

Groetjes
Jos

Animal
16-02-2011, 22:48
Staat hier ook ,en zal wel op meer forums staan.
http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=1446645
http://forum.belgiumdigital.com/f59/graag-jullie-mening-353400.html

Is gewoon een mannier om meer hits te krijgen.
Reclame dus.:confused:

Antoni Hopmann
16-02-2011, 23:15
Naast mijn passie voor vogels, ben ik ook grafisch designer in het dagelijks leven. Ik doe dit samen met mijn collega Cris. Wij maken cd boekjes, websites en sinds kort ook videoclips. Ik heb nu mijn eerste videoclip gemaakt (low budget) en was benieuwd naar wat jullie ervan vinden. Het is in opdracht van platenmaatschappij EMI en ik ben er erg blij mee! De opdracht was om te werken met tekst en dit op een creatieve manier te uiten. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden (vind het wel spannend!)

Het gaat om deze video :

http://www.youtube.com/watch?v=VtwPQH0NKpE

Leuk voor de stamtafel. Is weer eens iets anders.

Het valt natuurlijk niet mee om een"low budget" video clip te maken.
Persoonlijk vind ik het werk goed,maar te lang duren waardoor het wat saai over komt, het aan kracht inboet met als gevolg dat de aandacht(die het zeker verdient) verslapt.

Hans de Vries
17-02-2011, 12:15
Heeft inderdaad geen hol met vogels te maken en na het beluisteren van de eerste tonen was ik geneigd deze muziek als 'teringherrie' te bestempelen, een term die ik normaliter vrij snel gebruik......
Toch ben ik blijven luisteren en ook kijken. Ik heb mijn mening bijgesteld: grafisch: goed idee. En om te luisteren: mag van mij wel blijven!

Hans.

timon115
27-02-2011, 13:50
best aardig gelukt he!
voor de eerste keer :)