Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alcedo | Italie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Alcedo | Italie

    Vroeg me af of iemand lid is van de uitgaves van Edizioni Alcedo s.r.l. .
    Of misschien boeken van hen heeft?


    Peer
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door peerpm
    Vroeg me af of iemand lid is van de uitgaves van Edizioni Alcedo s.r.l. .
    Of misschien boeken van hen heeft?


    Peer
    Hallo Peer,

    Ik ben lid van het maandblad van Alcedo, dat is een Italiaanse vogelvereniging.
    Misschien heb je wel eens van het boek 'Kweken met Amerikaanse Zangvogels' gehoord? Dat is ook via Alcedo in het Italiaans vertaald. Ik ben de auteur van dat boek.

    Via Alcedo heb ik ook een prachtig boek over de mutaties van de putter (italiaans of duits verkrijgbaar) en een boek over bastaarden (alleen Italiaans).

    Als je meer wilt weten mail me dan direct, ik kom niet vaak op deze site.
    rvdhulst@live.nl

    Opmerking


    • #3
      geduld beloond!

      Hi Robbie,

      Dank voor je reactie. Zo zie je maar dat geduld beloond wordt.
      Het boek 'Kleurkanaries' van Alois van Mingeroet heeft mijn interesse gewekt voor Alcedo. Een deel van de fotografie in het boek is van hen afkomstig en in mijn optiek onnavolgbaar in zijn uitvoering. Voorts heb ik natuurlijk de diverse sites in Italie bezocht. Hierdoor vroeg ik me dus af of er meer mensen lid waren van Alcedo (en hoe je dit kunt worden in Nederland) en of er uberhaupt boeken van hen in Nederland te koop zijn (eventueel 2de hands).
      Jouw boek, ben ik wel mee bekend, maar niet in mijn bezit. Leuk om te weten dat jij de auteur bent, maar dat terzijde. Moet dan toch maar van het verlanglijstje af en naar het lijstje 'boeken in bezit' .

      Benieuwd naar jouw reactie, en eventuele aanvullende reacties van anderen.

      Groet,

      Peer

      (bericht ook als PB verzonden)

      Opmerking


      • #4
        http://www.alcedoedizioni.com/

        Groeten, succes, Serinus.
        The proof of the pudding is in the eating

        Opmerking


        • #5
          Lid ?

          Ben jij lid dan Josly?

          Opmerking


          • #6
            alcedo | Primo Atlante del Canarino di Colore

            Ik vroeg me af of iemand in het bezit is van deze reeks? en wat het oordeel is.

            Heb afgelopen week al wel abonnement afgesloten en natuurlijk vol verwachting maar de boeken lijken me ook top!

            Bijgevoegde Bestanden

            Opmerking


            • #7
              Top

              Dankje Peerpm dat je dit topic opstarte
              Had al enkele keren van die site gehoort.

              En nu hopen dat ik wat meer info erover kan krijgen hier zo

              En hoe zou je het aanpakken om de taal te vertalen?
              http://dewittn17.skyrock.com/

              Opmerking


              • #8
                voor lief...

                Wat ik tot nu toe van de fotografie van Alcedo heb gezien neem ik de taal voor lief...daar begrijp ik natuurlijk (bijna) niets van maar vinden we wel een oplossing voor.

                Peer

                Opmerking


                • #9
                  3 delen

                  Ik had idd gelezen Josly van de drie delen. ik wil deze graag bestellen, normaal € 52,00 per stuk maar nu 3 stuks voor € 100,00 exclusief verzenden. Ik denk zeker de moeite waard maar was benieuwd of iemand ze al in bezit had?, c.q. ingekeken?

                  Rob wellicht?

                  Peer

                  Opmerking


                  • #10
                    sorry

                    Rob wellicht?
                    Nee, sorry. Kanarieboek mag je altijd extra bestellen........

                    Groet,

                    Rob.

                    Opmerking


                    • #11
                      The proof of the pudding is in the eating

                      Opmerking


                      • #12
                        Ja, maar ik had toch graag op zijn minst engelstalige boeken gezien.
                        Ik weet dat mooie werken zijn, maar de taal houd me wel wat tegen.

                        Als je die hele boek moet overtypen om zo te vertalen via internet, is dat een hele klus...
                        http://dewittn17.skyrock.com/

                        Opmerking


                        • #13
                          Ik heb 2 boeken, 1 over de putter in het duits en een boek over bastaarden in het italiaans, prachtige boeken.

                          Als de NBvV zo'n mooi 2 maandelijkse tijdschrift zou uitbrengen in het nederlands dan zouden ze daar vele mensen blij mee maken.

                          Opmerking


                          • #14
                            Dus die drie boeken over kanaries zouden de moeite zijn denken jullie om aan te schaffen.
                            http://dewittn17.skyrock.com/

                            Opmerking


                            • #15

                              Opmerking

                              Working...
                              X