Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Boeken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Boeken

    Welke boeken zijn up to date qua foto's van de versch. mutaties?
    Ik zou z'n boek wel willen aanschaffen. Ik zou na de verbouwingen naast het houden van engelse grasparkieten nog iets anders willen hebben en dacht aan kleurkanaries daar ik dit al ooit heb gehad toen ik nog kleuter was.

    mvg

  • #2
    bij de tijd

    Een echt up-to-date fotoboek inzake kleurkanaries is er eigenlijk niet. Ook vrijwel onmogelijk om in dit landschap bij te blijven op niveau van boeken. De theoretische kennis is goed te vergaren via het boek van Henk van der Wal (sporadisch tweedehands aangeboden op -vogel- marktplaats), voor foto's kan je tegenwoordig goed terecht op allerlei blogs. Binnenkort waarschijnlijk zelfs weer op www.birdweb.nl maar bijvoorbeeld ook op het blog van Danny1.

    Groet,

    Rob.

    Opmerking


    • #3
      Er moet toch wel een boek zijn waar zeer veel foto's instaan. Een echt fotoboek moet het nu ook weer niet zijn. Maar waar toch een grotendeel foto's van mutaties instaan.

      mvg

      Opmerking


      • #4
        Kleurkanaries kweken en tentoonstellen van Alois van Mingeroet.
        Vele foto's en uitleg van vele kwekers.
        Zelfs voor niet kanarie kwekers een aanwinst.
        http://michelsfotosite.weebly.com

        Opmerking


        • #5
          Thx

          zal in de loop van de week er eens voor rondsurfen.

          mvg

          Opmerking


          • #6

            Opmerking


            • #7
              Tsja, dan moet je er snel bij zijn.

              Kende dat boek niet Rob, althans volgens mij. Dus maar snel boek gezocht en aangeschaft (2de hands 6,50) voordat het dankzij jou tip dadelijk overal weg is.

              Thanx!

              Opmerking


              • #8
                Actuele kanariefoto's

                Surf eens naar http://kanarioloog.skyrock.com/
                Talrijke prachtige foto's van "Topkanarie's" gemaakt door en voorzien van opmerkingen door een topkweker.:
                Groetjes
                Kanariepeter

                Opmerking


                • #9
                  mooooiii !!

                  leuke tip,prachtige vogels !
                  Leer van andermans fouten want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken
                  have a nice day

                  Opmerking


                  • #10
                    deze site is echt een aanrader. Veel details en mooie resente foto's.

                    Greetings Lucky

                    Opmerking


                    • #11
                      Dank je Rob.

                      Nog een aanrader:

                      Discussie / informatiesite voor alle kleurkanarieliefhebbers. Jullie constructieve mening is welkom. Gerealiseerd en beheerd door Johan van der Maelen, Voorzitter van de technische Commissie kleurkanaries COM België. Veel surfplezier. -------------- Site de discussion destiné aux amateurs de canaris de couleur. Votre commentaire constructif est ...


                      site van onze vriend Johan van der Maelen.

                      M.v.g.
                      Danny

                      Wie niks doet, maakt ook geen fouten.

                      Opmerking


                      • #12

                        Opmerking


                        • #13
                          Ik zie het anders

                          Boeken zijn natuurlijk gezellig om te lezen en plaatjes te bekijken.
                          Daar worden ze ook voor geschreven.
                          Het blijven natuurlijk plaatjes.
                          Wie zich echt wil verdiepen in een bepaalde kleur of meerdere kleuren
                          raad ik aan om met de standaard in de hand de tentoonstellingen te bezoeken, die regelmatig worden gehouden
                          Op de grote jaarlijkse Bondstentoonstellingen kom je praktisch alle kleuren
                          tegen.
                          Vr.groeten van
                          Antoni





                          homepage:
                          http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                          Opmerking


                          • #14
                            Daar heeft Antoni voor de volle 100% gelijk in. De kleuren met al hun plussen en minnen kan je alleen in werkelijkheid zien/leren. De boeken en side's zijn een hulp en leermiddel meer niet.
                            Nog een tip: neem een kenner mee en als je dan langs de TTrekken loopt neem de tijd, vraag, praat en discussier. Veel plezier.

                            Greetings Lucky

                            Opmerking


                            • #15
                              waar

                              Allemaal waar hoor, die meningen over het bezoeken van tentoonstellingen. Vraag me dan vervolgens af hoe het komt dat ik hier wel eens een discussie tegenkom waarbij ik denk; die vogel mot 'n boekie kopen........"


                              Groet,

                              Rob.

                              Opmerking

                              Working...
                              X