Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TIP | drinkflesjes vullen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • TIP | drinkflesjes vullen

    Ik heb in de winter geen water in de schuur. Moet dus telkens met de flesjes in de keuken water halen. Ik had daar al eerder een oplossing voor gemaakt in de vorm van plankje met gaten. Maar ontdekte dat bijvoorbeeld het rekje van de eieren hier ook prima geschikt voor is. Geen geknoei dus meer.

    Peer
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    Dat is inderdaad een goeie tip, Peerpm.

    Opmerking


    • #3
      Dan kun je ook met een lege limonadefles in de vogelruimte je drinkflesjes vullen.


      Frank4

      Opmerking


      • #4
        Gewoon een emmer water mee nemen is ook een oplossing .
        Doe ik ook voor mijn vogels die op zolder zitten.

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door peerpm
          Ik heb in de winter geen water in de schuur. Moet dus telkens met de flesjes in de keuken water halen. Ik had daar al eerder een oplossing voor gemaakt in de vorm van plankje met gaten. Maar ontdekte dat bijvoorbeeld het rekje van de eieren hier ook prima geschikt voor is. Geen geknoei dus meer.

          Peer
          gewoon doen, Peer , wat jij het makelijkste vind.

          Opmerking


          • #6
            ik heb een lege emmer en een water gieter gevuld
            boven de emmer wat ik erover heen gooi vangt de emmer het op
            flesjes lopen vaker boven rond dus ja wel moeilijk voor het stukje erop te zetten want je kunt ze namelijk niet neer zetten

            Opmerking


            • #7
              Vriendelijke groeten,
              Henk3.

              Mijn website:

              Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

              Opmerking


              • #8
                ik heb alles 2 ik gooi ze in een grote emmer en nieuwe word weeer gevuld .
                de vieze bakjes flesjes gaan in het afwasmachine .
                ik zuig met zuiger boven bakje van zaad zodat de losse deeltjes eraf gezogen worden .
                iedere zijn manier van doen wel leuk om te lezen

                Opmerking


                • #9
                  ja vind het wel een goede tip! (ook al heb ik er zelf niets aan )

                  Opmerking


                  • #10
                    Precies Henk,

                    vandaar dat ik dus naar de keuken moet. En ik heb natuurlijk ook alles dubbel, denk wel 10 dubbel....maar da's meer omdat je elke keer denkt o...dat kan ik ook nog wel kopen.... maar zal eerlijk zijn, doe niet om de dag de flesjes allemaal in de vaatwasser.

                    Peer

                    Opmerking


                    • #11
                      ik gooi alles in een grote emmer met bleek
                      week lang
                      en dan 2 keer in heet water zetten
                      worden ze super schoon

                      Opmerking


                      • #12
                        vaatwasser

                        hier gaan de flesjes na het verschonen, van het water, in de vaatwasser,elke dag.
                        groeten Ton
                        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                        Opmerking


                        • #13
                          hier ook
                          maar baraband hoe jij doe ik het ook vaak
                          maar wel in koud water waarom
                          als je warm water gebruikt met bleek gaan je witte bakjes geel uit slaan en daar heb ik dus geen last van wil wel hebben dat alles mooi wit blijft
                          en niet vies geel word
                          en ik zet ze maar een dagje in de bleek is voldoende volgende dag in afwasmiddels en ze zijn weer super schoon

                          Opmerking


                          • #14
                            bleek !!

                            een week in de bleek ??? ik vind het allemaal lichtelijk overdreven en zo vuil worden de flesjes nu ook weer niet.bij ons wel iedere dag schoon water,ragertje er doorheen en 1 keer per week schone flesjes die dan gewoon in een sopje gaan.word naar mijn mening ook schoon genoeg zo.
                            de vaatwasser vond ik wel een goed idee,ga het ook proberen
                            Leer van andermans fouten want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken
                            have a nice day

                            Opmerking


                            • #15
                              ik was de mijne om de week en om de 2 dagen krijgen ze vers water, soms om de dag dat valt te zien
                              zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

                              Opmerking

                              Working...
                              X