Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oregano extract

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Oregano extract

    Heb me dit laten aasmeren bij de vogelhandel met bedoeling dat dit genezend zou werken bij de vogels ...

    Heeft iemand dit al gebruikt ?

  • #2
    Groeten Michael

    https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

    Opmerking


    • #3
      thx voor de uitleg

      Opmerking


      • #4
        Ik gebruik niet de olie, wel de verse oregano. Af en toe wordt het ineens goed gegeten, soms weken niet. Het groeit leuk en het bloeit ook nog.
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

        Opmerking


        • #5
          Goede tip, ik heb een kruidentik voor mijn vogels, oregano had ik nog niet.
          Binnenkort dus wel.
          groetjes
          Heidi

          Neem eens een kijkje op mijn site.
          http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Chardonnert.BE
            Heb me dit laten aasmeren bij de vogelhandel met bedoeling dat dit genezend zou werken bij de vogels ...

            Heeft iemand dit al gebruikt ?

            Aansmeren is het juiste woord.
            Je kan de vogelliefhebber gewoon van alles wijsmaken.
            Het kan geen kwaad. De werkzaamheid van deze zaken is meestal nihil
            tot minimaal.
            Vr.groeten van
            Antoni





            homepage:
            http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

            Opmerking


            • #7

              Opmerking


              • #8
                Ik denk over kruiden etc. het volgende;

                Ik bied ze aan bij mijn vogels, eten ze het, dan hebben ze het blijkbaar nodig, eten ze het niet, hebben ze het niet nodig.
                Op de een of andere manier helpt moeder natuur ze daar toch een handje bij!

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Danielle1
                  Ik denk over kruiden etc. het volgende;

                  Ik bied ze aan bij mijn vogels, eten ze het, dan hebben ze het blijkbaar nodig, eten ze het niet, hebben ze het niet nodig.
                  Op de een of andere manier helpt moeder natuur ze daar toch een handje bij!
                  Beste Danielle,
                  De vogels eten van alles,ook al hebben ze het niet nodig.
                  Het is de bedoeling,dat de vogels allereerst die zaken eten waarvan wij
                  weten,dat ze nodig zijn voor hun gezondheid en hun conditie.
                  Vr.groeten van
                  Antoni





                  homepage:
                  http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
                    Beste Danielle,
                    De vogels eten van alles,ook al hebben ze het niet nodig.
                    Het is de bedoeling,dat de vogels allereerst die zaken eten waarvan wij
                    weten,dat ze nodig zijn voor hun gezondheid en hun conditie.
                    wel eens van 'zweedse kruiden'' gehoord? ik doe 1 keer per week een paar druppels door het drinkwater van mijn vogels en ze zijn kerngezond,of dat door die druppels komt weet ik natuurlijk niet maar ik heb er gewoon een goed gevoel bij .
                    dus ik denk dat je naast het gewone voer best eens wat anders kunt proberen te geven ,als het voor jezelf goed voelt is het goed toch?


                    gr gert

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
                      Beste Danielle,
                      De vogels eten van alles,ook al hebben ze het niet nodig.
                      Het is de bedoeling,dat de vogels allereerst die zaken eten waarvan wij
                      weten,dat ze nodig zijn voor hun gezondheid en hun conditie.
                      Misschien heb ik dan hele bijzondere vogels. Maar mijn vogels eten echt niet alles. Ook al bied ik het ze aan. Het verschilt per soort maar ook per individu.
                      Ook ben ik van mening, dat wij echt nog niet alles weten van hoe vogels eten en wat ze daadwerkelijk nodig hebben, hoevaak komt het voor dat men dacht dat iets heel gezond is voor vogels, maar dat het achteraf blijkt, dat ze het niet nodig hebben, of zelfs slecht is...

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Danielle1
                        Misschien heb ik dan hele bijzondere vogels. Maar mijn vogels eten echt niet alles. Ook al bied ik het ze aan. Het verschilt per soort maar ook per individu.
                        Ook ben ik van mening, dat wij echt nog niet alles weten van hoe vogels eten en wat ze daadwerkelijk nodig hebben, hoevaak komt het voor dat men dacht dat iets heel gezond is voor vogels, maar dat het achteraf blijkt, dat ze het niet nodig hebben, of zelfs slecht is...
                        Nee Danielle,
                        Je hebt geen bijzondere vogels.
                        Niet alles,maar VAN alles. Daarmee wordt bedoeld heel veel diversen.
                        Ach we weten ook nog niet alles over de mens toch?
                        Eerst niet meer dan 1 a 2 eitjes. Nu mag het weer volop.
                        Je hebt mensen,die volgens de normen van nu heel gezond leven.
                        Veel bewegen,gezond eten, niet roken of sterke drank gebruiken enz.
                        Toch moeten ook een aantal van deze mensen gedotterd worden enz.
                        Vr.groeten van
                        Antoni





                        homepage:
                        http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

                        Opmerking


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                          Ik gebruik niet de olie, wel de verse oregano. Af en toe wordt het ineens goed gegeten, soms weken niet. Het groeit leuk en het bloeit ook nog.
                          En dat niet alleen: het ruikt heerlijk en trekt enorm veel insecten aan! Het groeit prima in tuin en grote potten, een echte aanrader!

                          gr
                          Hans
                          Tomorrow is the first day of the rest of your life...

                          Opmerking


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
                            Nee Danielle,
                            Je hebt geen bijzondere vogels.
                            Niet alles,maar VAN alles. Daarmee wordt bedoeld heel veel diversen.
                            Ach we weten ook nog niet alles over de mens toch?
                            Eerst niet meer dan 1 a 2 eitjes. Nu mag het weer volop.
                            Je hebt mensen,die volgens de normen van nu heel gezond leven.
                            Veel bewegen,gezond eten, niet roken of sterke drank gebruiken enz.
                            Toch moeten ook een aantal van deze mensen gedotterd worden enz.
                            Dan ben ik het helemaal met je eens Leesfoutje van mijn kant..

                            Opmerking

                            Working...
                            X