Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gould amadine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • gould amadine

    Kan iemand misschien uitleggen hoe je het beste gould amadines kan kweken.

  • #2
    kan in voliere kan in broedkooien maar als je ze in dichte ruimte plaats zet er geen kanries bij dit gaat niet goed een gould heeft bepaalde stoffen bij zich waar kanries niet tegen kunnen .
    ik zie dat er bij je naam een plaatje van kanrie op staat dus weetniet als je die in bezit hebt ?

    mvg mirke

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door natuurkweker
      kan in voliere kan in broedkooien maar als je ze in dichte ruimte plaats zet er geen kanries bij dit gaat niet goed een gould heeft bepaalde stoffen bij zich waar kanries niet tegen kunnen .
      ik zie dat er bij je naam een plaatje van kanrie op staat dus weetniet als je die in bezit hebt ?

      mvg mirke
      bedoel je dat als ze op 1 kamer staan het niet goed gaat

      Opmerking


      • #4
        nee als ze in een dichte ruimte staan gaat de kanarie van de stoffen dood
        kweken met kanaries en goulds in een ruimte gaat niet lukken .
        er zijn somige die het wel gelukt zijn maar oke vermoed wel dan dat het een hele grote ruimte is .
        maar ik zou het risico niet nemen .
        ik ken heel wat mensen die toch eigenwijs waren om het toch te doen en daar was het vreselijk mis gegaan .

        Opmerking


        • #5
          goulds

          Oorspronkelijk geplaatst door natuurkweker
          kan in voliere kan in broedkooien maar als je ze in dichte ruimte plaats zet er geen kanries bij dit gaat niet goed een gould heeft bepaalde stoffen bij zich waar kanries niet tegen kunnen .
          ik zie dat er bij je naam een plaatje van kanrie op staat dus weetniet als je die in bezit hebt ?

          mvg mirke
          ik lees nu van de natuurkweker dat goulds niet met kanaries kan
          ben ik mee eens maar wie heeft nu de stoffen
          jij zegd de gould heeft bepaalde stoffen bij zich dat niet goed is voor de kanarie ik heb in 2009 70 jonge goulds gekweekt in 2010 heb ik een koppel glosters gekocht en in de ruimte bij de goulds gezet ik heb in 2010 7 goulds op stok gekregen de rest allemaal dood
          ik heb de kanaries weg gedaan en heb nu al 80 goulds op stok zitten
          dus volgens mij heeft de kanarie de stof
          mvg toon

          Opmerking


          • #6
            Hallo,

            Gaan alleen de jongen dood of ook de broedkoppels?

            Opmerking


            • #7
              Hallo,

              Gaan dan alleen de jongen dood of ook de broedkoppels?

              Opmerking


              • #8
                Allee De Jonge Die Al Apart In Een Ren Zaten
                En Dit Jaar Nog Niet Een Ik Heb Er Nu 80 Apart Zitten

                Opmerking


                • #9
                  gould/kanaries

                  Is dit zover bekend alleen met kanaries?

                  Opmerking


                  • #10
                    dat kanaries en goulds niet in 1 ruimte gekweekt kunnen worden is nieuw voor mij.ik had hier nog nooit van gehoord.ik kweek in een tuinhuisje van 2,5 m bij 2,5 m met hierin een rijtje van 11 broedkooien.10 kooien met kanaries en 1 met goulds.vorig jaar 60 jonge kanaries gekweekt en 6 goulds.zoals ik al zei ik had dit nog nooit gehoord
                    Leer van andermans fouten want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken
                    have a nice day

                    Opmerking


                    • #11
                      goulds/kanaries

                      Ik had er ook nog nooit van gehoord ,gelezen.
                      heb ze zelf samen in de voliare gehad en gewoon jonge goulds gekweekt.

                      Opmerking


                      • #12
                        is heel wat anders een koppel goulds pak maar eens eens tuk of 8 koppels goulds en paar kanaries in dichte ruimte het kan niet goed gaan

                        Opmerking


                        • #13
                          goulds-kanarie

                          ik geloofde het ook niet maar ik heb het nu zelf meegemaakt
                          eerst goed kweken met de goulds toen een koppel gloster gekocht
                          en niets kweken met de goulds kanaries weg gedaan
                          en nu heb ik al 80 goulds op stok zitten
                          dus er zit toch wel iets van waarheid in
                          ik verklaarde ze hier ook voor gek maar het is toch waar

                          Opmerking


                          • #14
                            wat raar, ik heb altijd goulds en kanaries bij elkaar, en ik heb er nog nooit een dode van gevonden, dus dit lijkt me een beetje een fabeltje?

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door jelmertjuhh11
                              wat raar, ik heb altijd goulds en kanaries bij elkaar, en ik heb er nog nooit een dode van gevonden, dus dit lijkt me een beetje een fabeltje?
                              nou dan ben je toevallig een geluks vogel geweest hihih
                              je zult misschien dan weinig koppels goulds hebben gehad 1 of 2 koppels denk ik ook niet dat het mis zou gaan meerdere koppels dan kanaries ?

                              Opmerking

                              Working...
                              X