PDA

Bekijk Volledige Versie : boskoop 8 jan?

koen de boer
30-12-2010, 18:19
klopt het dat 8 januarie er weer vogelmarkt is in het planetarium gebouw?????

gr. koen

Ton
30-12-2010, 19:19
hier een link naar de boskoopse vogelmarkt

http://www.vogelmarkt.nl/

casehulsebosch
30-12-2010, 22:51
Dit soort berichten zou door de moderators verboden moeten worden. Zit ik aan de andere kant van de aardbol te kwijlen en jullie deze berichten maar plaatsen wetende dat ik er toch niet heen kan.;)

Maar ik zal jullie nog eens verrassen door over te komen zodra ik Australie in zijn geheel heb gezien.

Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

populier
31-12-2010, 10:18
Zo als je ziet heeft emigreren ook zijn nadelen, afgezien van het mooie weer en de ruimte, zitten we hier in een van de beste landen op het vogelgebied;)

koen de boer
31-12-2010, 10:41
Dit soort berichten zou door de moderators verboden moeten worden. Zit ik aan de andere kant van de aardbol te kwijlen en jullie deze berichten maar plaatsen wetende dat ik er toch niet heen kan.;)

Maar ik zal jullie nog eens verrassen door over te komen zodra ik Australie in zijn geheel heb gezien.

hahahaha

ja, maar in Australie hab je weer heel veel wilde vogels die jij de hele dag ziet.
en wij moeten ze eerst kopen!!!

Ton
31-12-2010, 19:31

pas maar op, met dat gekwijl, half australie staat onder water.