Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Discussie Bonds Kruis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Discussie Bonds Kruis

    Graag wil ik op dit forum de menigen horen van de leden wat ze vinden van het nieuwe Bonds kruis.
    Ik heb al gehoord dat iemand het een (Grafzerk vond)

    Gr Rooie Theo

  • #2
    Reactie

    Helaas heb ik die uitspraak ook al gehoord. Doe mij de oude versie maar, die was prima.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      De oude braken soms af, daar moest iets stevigers voor komen, heb ik begrepen. Ik vind het wel een leuk ding, weer eens wat anders.
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        Vriendelijke groeten,
        Henk3.

        Mijn website:

        Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Rooie Theo
          Graag wil ik op dit forum de menigen horen van de leden wat ze vinden van het nieuwe Bonds kruis.
          Ik heb al gehoord dat iemand het een (Grafzerk vond)

          Gr Rooie Theo
          Ja, dat heb ik ook gehoord...... Die benaming schijnt afkomstig te zijn van ene heer Wolvink.
          En ik moet eerlijk bekennen, toen ik voor het eerst een exemplaar mocht bekijken was ik het wel een beetje met hem eens. Echter, de bondskruizen welke op de Districts TT's te winnen waren zijn een keer zo groot en komen toch prima uit de verf. Momenteel staat er eentje op mijn bureau en natuurlijk is het even wennen maar als ik mag kiezen ga ik toch voor de nieuwe! Hij wordt steeds mooier......
          Bovendien, het oude type raakte toch wel een beetje gedateerd. Wat vind je er zelf van, Rooie?

          gr
          Hans.
          Tomorrow is the first day of the rest of your life...

          Opmerking


          • #6
            Reaktie

            Hoi Hans
            Ik vind het een grafzerk geef mij maar het marmeren type vind ik zef mooier de ronde dan.

            Rooie Theo.

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Rooie Theo
              Graag wil ik op dit forum de menigen horen van de leden wat ze vinden van het nieuwe Bonds kruis.
              Ik heb al gehoord dat iemand het een (Grafzerk vond)
              als ik er een win schelt het mij weer in de kosten voor mijn begrafenis want dan hoef ik geen steen meer aan te schaffen dan ziet iedereeen dat ik een vogel liefhebber ben.

              gelukkig duurt dat nog jarennnnnnnn hoop ik

              Opmerking


              • #8
                ik heb er nu ook 2 nieuwe maar ik vindt ze wel mooi staan in de beker kast maar wat ik nu de mooiste vindt ik weet het wel dat is de alle 1e die ik kreeg

                Opmerking


                • #9
                  Bonds kruizen en medailles

                  Hoi Henk. Eens afstoffen en naar beneden halen dat happie. Mijn zwager heeft ooit ook eens een gouden medaille gewonnen op de Olympische spelen.Kon ie dat ding niet vinden toen ik het aan wat buitenlandse vrienden wilde vertonen. Mijn zeer schamelijke prijzen van vogelvereniging Haarlem toendertijd hing wel bij mijn ouders in huis te prijken. Goed project voor de kerst voor je dus.( ik weet nog een timmerman die zo'n prijzenkassie voor je kan maken ) Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

                  Opmerking


                  • #10
                    Ha, ha,

                    ik vind het prima zo Kees. Ik stuur al een tijdje geen vogels meer in naar TT's. Heb er zo al werk genoeg mee. (Met de tt.)
                    Vriendelijke groeten,
                    Henk3.

                    Mijn website:

                    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                    Opmerking

                    Working...
                    X