Mededeling

Collapse
No announcement yet.

genieten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • genieten

    Wat was het mooi vanmorgen in de bossen toen wij de honden uit lieten.
    De weg ernaar toe was gevaarlijk glad. Maar in de bossen was het prachtig. Alles wit, een lust om te zien. Wij waren de eerste, alles was dus nog onaangeroerd.
    De honden hebben gerent en ook wij waren lekker uitgelaten.
    Toen weer terug naar binnen, in de lekkere warme kamer. Onder het genot van een heerlijk bakje koffie, aan de keukentafel genieten van mijn kleine gevleugelde vriendjes. Mijn dag is eenvoudig maar geweldig begonnen.
    Gelukkig voor mij dat ik vandaag een snipperdag heb en niet de weg op hoef. Voor alle die dat wel moeten, opletten vandaag.
    groetjes
    Heidi

    Neem eens een kijkje op mijn site.
    http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

  • #2
    Dank je, zal aan je denken op de fiets naar het station.
    Groeten Michael

    https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

    Opmerking


    • #3
      goede morgen!

      hoi loodje leuk om te lezen mijn dag begon op precies dezelfde wijze.lekker gewandeld met de hond door een maagdelijk landschap (bij mij om de hoek)
      ontzettend veel vogels gespot en heerlijk genoten van de vrieskou.
      ik heb late dienst dus dat nemen ze me niet meer af.zit op het moment naar mijn tuin te staren,merel pimpelmezen,koolmezen,roodborst,staartmees,mussen tortels,houtduiven en een groenespecht,ik heb namelijk een flinke voederplaats.

      grt hans

      Opmerking


      • #4
        In plaats van koffie warme chocolademelk en het is helemaal perfect.
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

        Opmerking


        • #5
          Hallo,
          Het is allemaal mooi wit en ik moet toegeven ik vind het ook heerlijk en geniet er met volle teugen van. Maar toen ik vorig jaar in Duitsland was (alpen)waar het toen al enkele maanden wit was. Raakte ik tijdens een wandeling in gesprek met een vrouw die net sneeuw aan het ruimen was met de woorden " jullie boffen maar met deze geweldige natuur en deze heerlijke sneeuw." De vrouw antwoorde:"nou meneer als U dit elk jaar 5 maanden en meters hoog voor de deur hebt liggen piept u wel anders"
          Het is hoe je het bekijkt.

          Greetings Lucky
          Bijgevoegde Bestanden

          Opmerking


          • #6
            Ook lekker Ton, dan doe ik er wel wat slagroom op, hmmmm.

            Sorry Michael.... ik hoop dat je geen brokken maakt op de fiets, hou het recht.
            groetjes
            Heidi

            Neem eens een kijkje op mijn site.
            http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

            Opmerking


            • #7
              het is heerlijk om naar buiten te kijken, hoe de vogeltjes eten op ons voerplatootje. Jammer genoeg moet ik leren voor mijn tentames. Hopelijk komt/is er nog sneeuw na mijn tentames . en dat ik morgen op tijd op mijn tentamen kom met de treinen deze dagen :S
              Check ook mijn youtube kanaal voor leuke vogel filmpjes.

              Opmerking


              • #8
                1tjes

                als je aan het vlak bij het water woont , vergeet de 1tjes niet te voeren.

                Opmerking


                • #9
                  water

                  Ik woon vlak aan het water. Jullie noemen dit de Grote Ocean. Waar precies zitten die eentjes dan?
                  Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

                  Opmerking

                  Working...
                  X