Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke vogellezing is interessant voor wie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Welke vogellezing is interessant voor wie?

    Wie weet nog interessante vogel lezingen die op dezelfde avond interessant zijn voor een tropenliefhebber, kanarieliefhebber en vi liefhebber?
    M.vr.gr.
    Wim van der Linden
    http://www.vvvogelvreugd.nl/

    Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.

  • #2
    Dan zou ik denken aan een lezing over voeding of over vogelziektes.

    Voor een lezing over vogelvoeding kun je eens informeren bij Avian birdfood, ik vind hun lezing erg nuttige informatie bevatten. Uiteraard (ook) commercieel) maar erg leerzaam.

    Over ziektes is bv Dr. van der Horst uit Veldhoven erg goed en boeiend.

    Anders nog iets over erfelijkheid misschien? Dan denk ik aan een keurmeester, zou je voor kunnen informeren bij de keurmeestersvereniging(en) van de bond.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      Of....

      Of... vraag de leden van de vereniging wat digitale foto's van het komende c.q. lopende broedseizoen in te leveren. Maak er een leuke powerpoint-presentatie van en laat de mensen zelf commentaar geven. Je betrekt de leden bij het verenigingsleven en het kan best een mooie avond opleveren.

      gr
      Hans
      Tomorrow is the first day of the rest of your life...

      Opmerking


      • #4
        mijn lezing misschien?

        Oorspronkelijk geplaatst door wjvdlinden
        Wie weet nog interessante vogel lezingen die op dezelfde avond interessant zijn voor een tropenliefhebber, kanarieliefhebber en vi liefhebber?
        Ik geef een lezing met als onderwerpen een kijkje in de keuken van Avifauna, Artis en Jersey, dit voor de pauze,na de pauze bespreek ik een aantal vogelsoorten ( denk aan pinguin, kasuaris, gieren, kea en nog meer parkvogels ) waar een leuk/apart verhaal over is te vertellen.

        info: hansvdsluis@hetnet.nl

        Opmerking


        • #5
          een lezing over roofvogels is weer eens wat anders, en interessant!

          wel met echte pieten erbij natuurlijk...
          Groet'n uut Drenthe

          Opmerking

          Working...
          X