PDA

Bekijk Volledige Versie : suikerriet voor kromsnavels?

florijn
03-12-2010, 22:02
:help :help
Wie heeft er nog meer van gehoord dat er suikerriet in diepvries vorm te koop is in de betere dierenzaken???

En wie kan mij daar dan adressen van geven, zou ik heel dankbaar voor zijn!!!

Groet, Florijn

bloema
30-01-2013, 15:47
Wie heeft er nog meer van gehoord dat er suikerriet in diepvries vorm te koop is in de betere dierenzaken???

Groet, Florijn

Hallo,het is al lang geleden deze vraag zie ik nu,maar het was altijd te koop in de vogelkelder nu avonturia de vogel shop,maar het is zo schaars dat zelfs zij het niet meer hebben,voor wat dit bericht nog waard is.
groetje,s

bloema
05-04-2013, 14:18

Groet, Florijn

hallo Florijn,sorry voor de late reaktie,maar dit was altijd te koop in de vogelkelder in den haag,die hebben dit sinds vorig jaar ook niet meer,ik kan het ook nergens meer vinden,mijn gaaitje was er zo gek op,ik zoek me ook suf,volgens hun heeft het te maken met erg slechte oogsten.
Groet en mocht ik het vinden of zij het weer krijgen,laat ik dat weten.
deze vraag is alweer een poosje gelden,dus heb jij het inmiddels gevonden?
dan zou ik dat graag weten.

Henk Adelerhof
05-04-2013, 18:10
Misschien hebben jullie hier wat aan:

http://papegaai.punt.nl/content/2007/03/suikerriet

bloema
07-04-2013, 13:46
Misschien hebben jullie hier wat aan:

http://papegaai.punt.nl/content/2007/03/suikerriet

Dank je Henk,maar deze had ik al gevonden ,en die hebben het ook niet.
Bedankt voor het meedenken,
groetje,s

Henk Adelerhof
07-04-2013, 15:40
Graag gedaan :)

Van den Broeck Alfons
07-04-2013, 19:34
Ik zou toch eens graag willen weten van Florijn waarvoor hij suikerriet gebruikt, als voeding voor vogels. Persoonlijk heb nog nooit van het gebruik bij vogels gehoord, maar ik sluit het zeker niet uit dat suikerriet goede eigenschappen zou kunnen demonstreren quasi gezondheid.