Mededeling

Collapse
No announcement yet.

"parva"putter selecteren voor Kruising ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • "parva"putter selecteren voor Kruising ...

    De bij gevoegde Foto's tonen mooi de typerende eigenschappen aan van de "parva"putter man uit de mediteraanse streek .
    Zaken zoals : grootte , kleur , vorm , ...

    Ook is het uitlopen van het masker geen referentie bij deze soort !
    Net zoals dat het zwart van de vleugels tot aan de romp geen 100% referentie is bij deze soort !

    Als je een man uitkiest , neem dan een man die de Zang reeds machtig is , zo is er geen nood aan een extra audio . De mythe luidt : hoe kleiner de man hoe beter de zang ... Hier gaat het over persoonlijke ervaringen ... Zorg door middel van juiste en correcte voeding dat de man in top conditie is !!!
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    Wist je :

    Dat de mediraanse kleine putters zijn vindbaar van midden frankrijk tot zuiden van spanje , en over de hele breedte van <-Noord Afrika-> .
    Van Italie tot Griekenland tot stuk in Turkeye ...

    Wat betreft de naam Parva :

    Parva is het typerende zang die de putters worden aangeleerd wat dan vooral heel erg hoog word gewaardeerd in Spanje , marokko en algerije .

    Natuurlijk is dit een van de meest uitgebreide putter zangen , een streling voor het oor !!!
    Bijgevoegde Bestanden

    Opmerking


    • #3
      Hier is een van de meest bekende en gelievde parva zangen .

      pet shop food health cats dogs chardonneret jilguero cardellino goldfinch european algerie حسون Saka kuşu bird song singing maknine stiglic 名 金翅雀 ゴシキヒワ card...
      Bijgevoegde Bestanden

      Opmerking


      • #4
        Chardonnert.be
        Ik zie dat u een echte liefhebber van de putter bent ,zoals mijzelf trouwens.
        Het you tube filmpje is ook een van mijn faforieten ik heb het op cd en draai het voor mijn putters die hier al zingend op reageren.

        groeten

        Opmerking


        • #5
          Dit is een mutatie van de Kleine zuiderse putter , die ik nog niet in deze delen van europa heb gezien of van horen spreken , letterlijk vertaald noemt hij Royal maar ook "dubbel rood" .

          zijn masker is heel erg zacht oranje "C" en loopt ook heel ver uit , bij deze vogel nr 2 is te zien dat het rood terug komt (oranje) in de vleugels "B" op foto . Meestal komt er ook rood terug in de nek "A" op foto . je kan ook duidelijk het verschil zien tussen deze "mutatie" en een gewone exemplaar . deze mannen geven heel mooie kruisingen ...
          Bijgevoegde Bestanden

          Opmerking


          • #6
            nog enkele foto's
            Bijgevoegde Bestanden

            Opmerking


            • #7
              Voila ma page officiel : https://www.facebook.com/mouraleroidechardonneret?ref=ts&fref=tsMon Skyrock : http://chardonneret1.skyrock.comMon fb : https://www....

              Opmerking


              • #8
                Prachtig dat dubbel rood aleen spijtig dat hij wat minder fel rood is in het maker.

                Opmerking


                • #9
                  dit is een staaltje van de zang van mijn parva putter
                  dit is een natuurlijke parva zang , geen copia .

                  Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                  Opmerking


                  • #10
                    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

                    dit is de andere parva distelvink , heeft een heel mooi accent , jammer genoeg camera vrees

                    Opmerking


                    • #11
                      nog enkele updates
                      Bijgevoegde Bestanden

                      Opmerking


                      • #12
                        Prachtig.

                        Nooit geweten dat er zoveel verschillende putters- parvas zijn.
                        Ooit wil ik zelf putters eerst maar eens wat ervaring met makkelijker soorten opdoen.
                        Bedankt voor alle informatie.

                        Gr Oehoe

                        Opmerking


                        • #13
                          parva koppel voor kweek 2011 ( Met God's Wil , natuurlijk ) , ook zullen hieronder normaal gezien eitjes worden gelegt van kruising koppels .
                          Bijgevoegde Bestanden

                          Opmerking


                          • #14
                            hier is een major te zien en een ras zuivere parva
                            Bijgevoegde Bestanden

                            Opmerking

                            Working...
                            X