Mededeling

Collapse
No announcement yet.

satinet Kanarie man X Distelvinkpop

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • satinet Kanarie man X Distelvinkpop

    Dit vind ik persoonlijk Prachtig !


  • #2
    Die is wel heel mooi ja ,enkel het masker had nog iets intenser rood gemogen naar mijn smaak.

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Josly
      hallo,

      is dit een man of pop?

      welke soort kanarie man en putter pop werd hiervoor gebruikt?
      hoogste waarscheinlijk een satinet geel mozaiek man en een gewone putterpop ( dit zou ook het licht oranje kleurige masker verklaren )

      ik gok maar !!!

      Opmerking


      • #4
        gaat dit soms ook met een satinet putterman en een satinet kanarie pop?
        of zijn dan de kleuren toch nog anders?

        Frank4

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door frank4
          gaat dit soms ook met een satinet putterman en een satinet kanarie pop?
          of zijn dan de kleuren toch nog anders?

          Frank4
          persoonlijk geen ervaring mee , echter zijn er dezelfde vogels te zien in het bekende kruisingen en tt boek , en dan verwijst de auteur ook naar kanarie man op putter pop ....

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Josly
            hallo,

            El Hibrodo sqalio del cruzamiento de macho satine amarillo marfil por Jilguera normal,

            Un saludo: Pedro

            Matosinhos ( Porto )
            Portugal

            dit is de informatie van de kweker van deze vogel,

            hybride, pop

            ontstaan uit de volgend combinatie,

            man; kanarie, satinet geel ivoor x pop; gewone distelvink (putter)
            Voila recht erop

            Opmerking


            • #7
              Heeft dit iemand dit hier al geprobeerd deze combinatie?
              Aangezien ik merk dat hier interesse voor is
              http://dewittn17.skyrock.com/

              Opmerking


              • #8
                Deze kom je vaker tegen op de grotere tentoonstellingen

                als de man een satinet kanarie is zijn deze satinetkleurige allen popjes

                Frank4

                Opmerking


                • #9
                  Als ik nu een Satinet Distelvink * Satinet witte pop. Zou ik dan hetzelfde uitkomen en het effect van rode ogen?
                  http://dewittn17.skyrock.com/

                  Opmerking


                  • #10
                    Je gaat me niet vertellen dat niemand hier een idee van heeft he?
                    http://dewittn17.skyrock.com/

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Treursijs
                      Als ik nu een Satinet Distelvink * Satinet witte pop. Zou ik dan hetzelfde uitkomen en het effect van rode ogen?
                      Uit deze paring komen satinet mannen en poppen met een mooi rood masker maar er komen ook satinet witte mannen en poppen uit deze combinatie en deze vogels hebben GEEN masker.
                      De witfactor maskeert het rood en geel behalve in de vleugel- en staartpennen. Is de witte vogel een recessieve witte dan is het een ander verhaal dan zijn alle vogels hieruit satinetten met masker die ook nog een recessief wit verervend zijn maar dat is van geen waarde omdat deze bastaarden gewoonlijk niet vruchtbaar zijn

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door putter2008
                        Uit deze paring komen satinet mannen en poppen met een mooi rood masker maar er komen ook satinet witte mannen en poppen uit deze combinatie en deze vogels hebben GEEN masker.
                        De witfactor maskeert het rood en geel behalve in de vleugel- en staartpennen. Is de witte vogel een recessieve witte dan is het een ander verhaal dan zijn alle vogels hieruit satinetten met masker die ook nog een recessief wit verervend zijn maar dat is van geen waarde omdat deze bastaarden gewoonlijk niet vruchtbaar zijn
                        Mooi antwoord haha!!
                        Bedankt voor deze mooie uitleg.
                        Dan ga ik volgend jaar de kruising Satinet distelvink * Satinet wit kanarie volgend jaar proberen

                        Bedankt!
                        http://dewittn17.skyrock.com/

                        Opmerking


                        • #13
                          mmmm ff gaan verder denken dan wat te denken van satinet rood x satinet putter
                          of levert dit niet zo een mooie vogels op

                          Frank4

                          Opmerking


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door frank4
                            mmmm ff gaan verder denken dan wat te denken van satinet rood x satinet putter
                            of levert dit niet zo een mooie vogels op

                            Frank4
                            Waarom keert iedereen steeds trg naar rood als het gaat over kruisingen met distelvink, goudvink, kneu, enz enz?

                            vind het eigenlijk jammer. Waarom neit met zoals ik een satinet witte kanarie, moeten toch mooie kruisingen geven tegen alle verwachtigen in?
                            http://dewittn17.skyrock.com/

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Treursijs
                              Waarom keert iedereen steeds trg naar rood als het gaat over kruisingen met distelvink, goudvink, kneu, enz enz?

                              vind het eigenlijk jammer. Waarom neit met zoals ik een satinet witte kanarie, moeten toch mooie kruisingen geven tegen alle verwachtigen in?
                              inderdaad , ik deel je mening hierin !

                              Opmerking

                              Working...
                              X