Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Diefstal vogels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Diefstal vogels

    Beste forumleden,
    Afgelopen donderdagnacht hebben ze mijn voliere opengebroken en een veertigtal vogels meegenomen,waaronder hoofdzakelijk glosters.
    Ik zou jullie willen vragen om jullie ogen en oren open te houden als bij jullie in de buurt deze vogels aangeboden worden.
    Buiten de vogels hebben ze ook 30 TT kooien meegenomen,dus als deze opeens in de verkoop gaan,willen jullie me dan tippen?
    Mijn kweeknummer is 850.
    Bedankt voor jullie medewerking.Ik ga nu mijn best doen om weer nieuwe kweekvogels te verzamelen.
    Misschien heeft een van jullie een tip?
    Groetjes Wim

  • #2
    vraagje

    Is het niet mogelijk om een prive bericht te plaatsen?
    Zo ja,hoe werkt dat dan.
    Bedankt.

    Opmerking


    • #3

      Opmerking


      • #4
        Heel veel sterkte met het verlies door deze laffe daad en succes met het op bouwen van een nieuw bestand.
        Groeten Michael

        https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

        Opmerking


        • #5
          diefstal

          Beste Wim,

          Mail alle info over de diefstal naar moderator@vogelmarktplaats.nl en ik zorg dat het op de site van de NBvV komt te staan.
          Dus plaats, wanneer, welke vogels, kweeknummer enz.

          Ik weet dat het mogelijk niet zal helpen, maar niets doen helpt zeker niet.

          Henk

          Opmerking


          • #6
            het hout niet op met die laffe streken ik wens je heeeeeeel veel sterkte

            Opmerking


            • #7
              aangifte

              Geen idee of Wim inmiddels aangifte heeft gedaan, maar hebben we in NL niet afgesproken dat de overheid dit soort zaken landelijk ging behandelen? Wellicht kan Henk daar nog wat over kwijt?

              Groet,

              Rob.

              Opmerking


              • #8
                wim 1950.

                das het jaar dat ik geboren ben. welke wereld leven we.??? jaloers tot en met. jammer man ze. gr medaar.

                Opmerking


                • #9
                  wat een rotzakken ik hoop dat je de vogels nog weer terugziet maar dat zal wel niet
                  sterkte en maar weer opnieuw beginnen succes verder

                  vr gr gert

                  Opmerking


                  • #10
                    Diefstal vogels

                    Ik heb hier direkt aangifte van bij de politie gedaan,en ook melding bij de verzekering. gisteren expert geweest en schade opgenomen. En nu maar afwachten wat zij beslissen.
                    Groetjes Wim.

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door henk
                      Beste Wim,

                      Mail alle info over de diefstal naar moderator@vogelmarktplaats.nl en ik zorg dat het op de site van de NBvV komt te staan.
                      Dus plaats, wanneer, welke vogels, kweeknummer enz.

                      Ik weet dat het mogelijk niet zal helpen, maar niets doen helpt zeker niet.

                      Henk
                      De voorzitter van de vereniging heeft dit door gegeven aan de Bond.
                      Dit zou dus op de site staan.
                      Groetjes Wim

                      Opmerking


                      • #12
                        ik zal zeker opletten of de vogels aangeboden worden, ze zijn hier in het zuiden weer flink bezig, laatst nog ik geleen, begin dit jaar bij mij.

                        de verzekering heeft bij mij uitbetaald (inboedelverzekering), maar dat is is een pleistertje op de wond.

                        smerige ratten zijn het.
                        www.fretteren.eu

                        Opmerking


                        • #13
                          idderdaad smerige ratten, ik wens je heel veel sterkte toe
                          groetjes
                          Heidi

                          Neem eens een kijkje op mijn site.
                          http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

                          Opmerking

                          Working...
                          X