Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wennen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • wennen


  • #2
    Vogels en voer in het nachthok zetten.
    Dan weten ze gelijk waar het voer staat.
    Vr.groeten van
    Antoni





    homepage:
    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

    Opmerking


    • #3
      Wel gewoon het nachthok open zetten of eerst even dicht laten?

      Opmerking


      • #4
        ik heb ze gelijk met het luikje open in het nachthok gedaan. en ze wisten precies dat er in het nachthok eten stond. zelfs de kwartels wisten het. waar ik mijn twijfels over had. dit is onze voliere. is nu een paar weken klaar.

        wij kunnen er zelf voor zitten. en vrijdag komt er helemaal zeil voor dat zowel wij als de vogels windvrij zitten.de achterwand is 5 meter lang en het zijstuk 3 meter. en dan een nachthok van 1 1/2 bij 1 meter.

        Opmerking


        • #5
          Als je het vanaf buiten open en dichkan doen zou ik ze een s'morgens in het nachthok zetten en dit na een uur of zo open zetten.

          Hebben ze eerst een uur in het nachthok met het eten en drinken kunne wennen. daarna vinden ze echt wel de weg naar buiten en weer naar binnen.

          Je moet alleen even de vogels die uit kleine kooitjes komen in de gaten houden want die willen nog wel eens moeite hebben met omhoog vliegen
          http://wiggel.skyrock.com/

          Opmerking


          • #6
            Ik zouw de nestkastjes maar weg halen en pas eind maart /april terug hangen.
            Het lijkt me niet echt verstandig om de vogels nu de kans te geven om te gaan broeden.

            Het is wel een hele mooie kooi.

            Opmerking


            • #7
              Super

              Hallo Carolina,

              Dat hebben jullie mooi voor elkaar.
              Super mooie voliere!!!
              Jullie hebben dat trouwens mooi opgelost met de zit/lounge hoek.
              Kunnen jullie t'n volle van de zon en de vogels genieten.
              Prachtig!

              Welke draad/afsluiting hebben jullie gebruikt om die grote vlakken te overspannen?
              Wie zich inspant om te ontspannen is overspannen!

              Opmerking


              • #8
                complimenten

                mijn complimenten hoor, ziet er heel mooi uit
                groeten Ton
                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                Opmerking


                • #9
                  Ik zou ze ook eerst even een uurtje in het binnenhok laten met het voer en water.
                  Dan weten ze goed dat het er staat en als ze eenmaal naar buiten gaan komen ze vanzelf weer naar binnen.

                  Ik zorgde er in de winter altijd voor dat alle vogels s nachts binnen zaten. Dat deed ik door ze s avonds net voor het donker naar binnen te ''jagen'', en dan het luikje ervoor. 's Morgen voordat het licht werd deed ik het luikje weer weg zodat ze bij licht direct naar buiten konden.

                  Dit deed ik meestal een weekje. Na die week gingen de vogels vanzelf naar binnen als ik er aan kwam lopen, en daar bleven ze ook de hele nacht. Even een weekje inspannen voor een winter zonder dode vogels dus

                  @Carolina: Ik zou ook graag weten hoe je de grote vlakken gaas hebt gemonteerd?

                  Opmerking


                  • #10

                    Opmerking


                    • #11
                      Ontzettend mooie voliere en zithoek.
                      Hier gaan jullie vast heel wat uren plezier aan beleven

                      Opmerking


                      • #12
                        Hallo Carolina.

                        Schitterende voliere.
                        Is het jullie eigen ontwerp?

                        Groeten John

                        Opmerking


                        • #13
                          het is helemaal ons eigen ontwerp.

                          Opmerking


                          • #14
                            Wat een prachtige voliere en wat een mooi idee om er een zithoek bij te maken.

                            Ziet er geweldig uit.

                            Gr

                            Opmerking

                            Working...
                            X