Mededeling

Collapse
No announcement yet.

valkjes willen niet door gaan met voeren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • valkjes willen niet door gaan met voeren


  • #2
    hoeveelste nest is dit dan??
    en hoe oud zijn de valkjes?
    de temperatuur is buiten te koud de kweek zit erop voor buiten

    Opmerking


    • #3
      Het seizoen om buiten te kweken is voorbij ,dus gewoon het blok nu weg halen ,en in het voorjaar opnieuw proberen.
      Misschien zijn ze wel te jong.

      Opmerking


      • #4
        jah zel weet ik ook dat het seizoen afgelopen is ben aleen nog een poos weg inverband met sgool en huiswerk enzo

        aar de valkjes zijn zowiezo al wel 2 jaar

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door willem.r
          jah zel weet ik ook dat het seizoen afgelopen is ben aleen nog een poos weg inverband met sgool en huiswerk enzo
          Wat heeft dat er nu mee te maken ?

          Opmerking


          • #6
            valkparkiet.

            begin je kweek eens op 1 april. nu woonblok weg halen.is winter. medaar.

            Opmerking


            • #7
              je moet wel tijd maken voor je vogels ze kunnen zich ook dood broeden en daar zit je denkelijk toch niet op te wachten??

              Opmerking


              • #8
                okej ik zal het eens uitleggen want ik was een poos ziek en had geen tijd voor mijn bvalkjes en vogels maar nu wel weer na mijn pw op sgool

                (ik doe het niet voor de kweek) ik heb ze omdat het mooie vogels zijn maar nu heb ik wel genoeg gehoord over kweken enzo maar wat verklaart het dan dat ze niet naar binnen willen

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door willem.r
                  okej ik zal het eens uitleggen want ik was een poos ziek en had geen tijd voor mijn bvalkjes en vogels maar nu wel weer na mijn pw op sgool

                  (ik doe het niet voor de kweek) ik heb ze omdat het mooie vogels zijn maar nu heb ik wel genoeg gehoord over kweken enzo maar wat verklaart het dan dat ze niet naar binnen willen

                  Gelukkig heeft er iemand wel voor jou gezorgt terwijl je ziek was. die hebben wel tijd kunnen maken??

                  Opmerking


                  • #10
                    ziek of niet ziek dat is het nadeel willem voor jou zelf en je vogels je moet ze wel blijven verzorgen .

                    Opmerking


                    • #11
                      Ja dat is de nadeel dat je vogels/dieren heb,ze zijn altijd afhankelijk van jou...
                      Weet uit eigen ervaring dat het soms niet makkelijk is om ze dan te verzorgen,maar je moet.

                      Je vraagt zelf waarom ze niet willen voeren/kweken,en dan gauw afkappen omdat de antwoorden je niet zinnen.

                      Maar waarom zo vaak een nest laten doen,als ze de jongen niet voeren laat eens een tijd de blokken uit de voliere.Zoals je al aangaf het gaat je niet om te kweken.
                      Kan ook zijn dat ze niet weten wat ze er mee moeten,onervaren.

                      Niet alle vogels willen het nachthok in,je kunt ze lokken door daar het voer neer te zetten en een lamp laten brande tot een bepaalde tijd.
                      Groeten Petro

                      Opmerking

                      Working...
                      X