PDA

Bekijk Volledige Versie : koop bonte boer (senegal papagaai)

marder3
24-10-2010, 10:04
waar kan ik het beste bonte boeren kopen en is het beste een vast kopel of een noverwandt losse pop en man met sex papieren
kan ik ze het beste van 4 jaar oud kopen wie kan een beginende papagaaie kweker info geven b.v.d

vogelfreak
24-10-2010, 21:09
hey

als je beginnende bent zou ik maar een koppel kopen dat bwezen is je betaald mischien wat meer maar je bent in iedergeval zeker van dat ze overgaan opkweken en jij niet eerst koppels moet samenstellen

en alleen kopen als ze beide gesext zijn(uitgezonderd jongen..)
daar kun je mischien wel een aantal van kopen en dan zelf hun partner uitzoeken je krijgt dan zeer goede koppels.. maar je zult wel 3 jaar moeten wachten tot ze overgaan opkweken.

succes met de keus.

Danielle1
06-01-2011, 21:03
Wij zelf zijn begonnen met een bewezen koppel van een ervaren kweker, daarna hebben we van een van die jongen en een man van een andere kweker een nieuw koppel gevormd.
Door eerst een bewezen koppel te kopen leer je de vogels wat beter kennen en weet je zeker dat het goed klikt en je geen ruzie oid krijgt.
Bovendien vinden wij het leuk om een eigen stam op te bouwen met jongen maar willen we wel de zekerheid hebben dat de hobby ook wel een beetje slaagt.

Ton Koek
07-01-2011, 01:04
Het beste koop je dus bij een kweker die je vertrouwt.
Succes.

bonte boer
07-01-2011, 22:41
ik zelf ben bij een kweker geweest en heb mij er een koppel van 5 jaar gekocht ik hoop dat ik dit jaar jongen zal hebben er van nu het leuke er van ik kan met mijn jongen naar de kweker terug gaan om te ruilen zo krijg ook ik onverwante koppels