Mededeling

Collapse
No announcement yet.

slaapgedrag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • slaapgedrag

    hallo
    ik vraag me af of iemand weet hoe een putter slaapt de rest van de vogels slaapt op stok maar de putter slaapt (hangt) in het gaas is dat niet raar
    groeten john

  • #2
    Putter slaapt graag hoog. Hier slapen ze altijd op een elektrische draad die hoog in
    de voilere hangt. Bij veel kwekers zie ik kleine zitstokken hoog tegen de wand geschroefd
    waar de putters dan graag gebruik van maken.

    Opmerking


    • #3
      bedankt

      monique bedankt voor je info zal een paar stokken hoger ophangen

      Opmerking


      • #4
        Ja dat is raar, bij mij doet 1 van de turquoisine parkieten dat ook hoog boven in het gaas.
        Mij lijkt altijd dat is toch niet lekker slapen.
        Mvg, Nicolai.

        Opmerking


        • #5
          Parkieten hangen wel vaker aan het gaas te slapen. Bij mij in de volliere deden de grasparkieten dat ook wel eens.

          Opmerking


          • #6
            sijzen

            europese sijzen doe dat soms ook, zo hoog mogelijk, en dan de hele nacht aan het gaas hangen. een simpele oplossing is om wat zitplekken zo hoog mogelijk te maken.
            groeten Ton
            mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

            Opmerking


            • #7
              Ook de kanaries zitten in en op de onmogelijkste plaatsen.
              Is volgens mij een normaal gedrag. De meest dominanten zitten of hangen
              het hoogst.
              Vr.groeten van
              Antoni





              homepage:
              http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

              Opmerking


              • #8
                Is wel normaal gedrag, veel vogels maar zeer zeker de putter slaapt graag hoog.
                Maar ik heb ze gewoon niet graag aan het gaas van de voilere
                hangen. Zal s'nachts maar een kat langskomen ofzo. Vandaar dat ik een paar stokjes
                heel hoog onder het dak heb gemaakt. Daar maken ze ook veel gebruik van, maar putters
                zitten hier op een draad.

                Opmerking

                Working...
                X