Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nest

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • nest

    Wat ik eigenlijk wil weten is of 2 mannen ook over gaan tot het bouwen van een nest ,of doen alleen poppen dit .
    En hoe kan je het geslachts verschil zien en na hoeveel maanden zijn de jongen groot genoeg eieren te leggen.
    Nou weer genoeg gevraagd lijkt mij.

  • #2
    2 mannen bouwen zeker wel een nest. Volgens mij helpen poppen ook niet mee bij het bouwen van het nest.

    Onze jonge mannen begonnen rond een leeftijd van 2 maanden met zang-oefeningen.

    Ik zou pas met een pop gaan kweken als ze 1 jaar oud is. Als je te vroeg begint, is de kans op legnood namelijk groter.

    Succes!

    Opmerking


    • #3
      Oh dat is interessant; Ik heb 1 jong bij de vader gelaten voor de winter, omdat de moeder was overleden, maar ik was een beetje bang dat het jong een vrouwtje zou zijn.(Pa zat er soms op) En als pa haar dan te diep in haar ogen kijkt.... niet goed.
      Het is 30 augustus geboren en begint nu volgens mij pas volwassen kleed te krijgen, maar zingen doet het nog niet.

      Wel zie ik het af en toe wat takjes naar het nest brengen, of in het nest zitten en trekken aan een takje..... Duimen dat het dan toch een kereltje is.
      'Vliegde ik?'
      -'Nee, je valde.'

      Opmerking

      Working...
      X