Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe binnenvoillere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • nieuwe binnenvoillere

    hallo mensen,

    ik was vandaag bij een buurman op bezoek en ik vertlde hem over mijn neiuwe hobby namleijk de vogeltjes!

    nu kwam hij met een binnenvoillere aan die hij niet meer gebruikte en die ik voor 25 euro wel van hem over mocht nemen met een koppel grasparkietjes met 3 jongen! Deze kans liet ik me natuurlijk niet afnemen en toen ben ik dus ook meteen akkoord gegaan.

    De jongen parkietjes gan naar mijn zus, die wou ze alle 3 wel.
    De grasparkietjes gaan samen in een neiuwe (ruime kooi)

    nu heb ik enkele vraagjes:

    de kooi is trouwens 163X60X48

    1. heeft er iemand tips met het inrichten van dit kooitje?

    2. tips over 2 a 3 koppeltjes die hierin samen kunnen?

    3. moet ik de grasparkietjes in hun eigen kooi laten?

    zelf werk ik in de supermarkt en heb je bij de versafdeling van die sierplanten, daar heb ik heel erg veel van mee gekregen, deze zijn bijna een meter lang, dus volgens mij heel erg leuk om in de kooi te combineren. ook over de ondergrond (zand, zaagsel, grof zaagsel) wil ik graag wat tips.



    mvg,

  • #2
    Ik neem aan dat je nep sierplanten bedoeld ?

    Volgens mij zijn grasparkieten wel slopers dus of dat plastic veilig is weet ik niet.
    http://wiggel.skyrock.com/

    Opmerking


    • #3
      Ik zou er niet te veel in hangen vooral niet als je er een koppel of 3 in wil doen.
      Grasparkieten zijn wel een beetje sloopers vooral de popjes als ze in broedconditie omen.
      Grasparkieten houden meer van klimmen.
      als je in de kooi ook nog een keer wil broeden dan zou ik er geen 3 koppels in doen want je moet dan tellen voor elk koppel 2 broedblokken en dan hangt de kooi erg vol.

      Opmerking

      Working...
      X